Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Brouwblog: Explosief Bier!  (gelezen 1021 keer)

Offline Wolter

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • Land: nl
  • Als het bier gesmurft is... smurfen we het bier..
    • Amsterdamse Brouw Vereniging de Bierkaai
Brouwblog: Explosief Bier!
« Gepost op: 15-09-2017 20:29 u »
Hallo allemaal,

Ge´nspireerd door een onderwerp waarover redelijk vaak op dit forum wordt geschreven heb ik een explosief artikel geschreven en het resultaat is te lezen op het brouwblog bij Brouwstore via deze link.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Wisdom

• Vol lid
Re: Brouwblog: Explosief Bier!!
« Reactie #1 Gepost op: 16-09-2017 12:53 u »
Leuk verhaal, heb nog een aanvulling:
Als je je biertje vergeet uit de diepvries te halen als je snel wilde koelen:  :huilen:

Offline Koen S

• Vol lid
  • Land: be
  • Waar de brouwer komt, moet de bakker niet zijn.
    • Sint Franciscus Home Brewery
« Reactie #2 Gepost op: 16-09-2017 13:16 u »
Als je je biertje vergeet uit de diepvries te halen als je snel wilde koelen:  :huilen:

Een eisbock?  :)

Offline Ralph

• Vol lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #3 Gepost op: 16-09-2017 13:37 u »
Lang geleden dat ik op het forum heb gekeken, leuk om dit stukje direct tegen het lijf te lopen Wolter!  :proost:

Offline Wisdom

• Vol lid
« Reactie #4 Gepost op: 16-09-2017 16:40 u »

Offline Wolter

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
« Reactie #5 Gepost op: 18-09-2017 10:00 u »

Ziet er bizar uit zo!

Offline Adbrouwt

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
    • ABV de bierkaai
« Reactie #6 Gepost op: 18-09-2017 11:50 u »
Mooi stukje Wolter. Gelukkig heb je de aanslag van de hobbybrouwer overleefd. Hopelijk heeft het jullie vriendschap niet verknald. Soms gebeurt het ook wel eens dat je een zwak flesje hebt en de nek er af knalt. De stukken die je dan terug vind zijn altijd groot.  Bij een niet goed uitvergist bier worden de glasstukjes kleiner na de explosie.

Offline Wolter

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
« Reactie #7 Gepost op: 18-09-2017 14:42 u »
Mooi stukje Wolter. Gelukkig heb je de aanslag van de hobbybrouwer overleefd. Hopelijk heeft het jullie vriendschap niet verknald. Soms gebeurt het ook wel eens dat je een zwak flesje hebt en de nek er af knalt. De stukken die je dan terug vind zijn altijd groot.  Bij een niet goed uitvergist bier worden de glasstukjes kleiner na de explosie.

Nee hoor! Nog steeds een goede relatie met deze persoon. Jij wilt natuurlijk graag weten wie het was maar dat wil ik graag voor mezelf houden om de goede naam van deze brouwer niet te grabbel te gooien.  ;)

Online SanderH

• t Wort Wat!
  • Senior lid
  • Brouwen met de HERMS of de RIMS?
« Reactie #8 Gepost op: 20-09-2017 22:35 u »
Nee hoor! Nog steeds een goede relatie met deze persoon. Jij wilt natuurlijk graag weten wie het was maar dat wil ik graag voor mezelf houden om de goede naam van deze brouwer niet te grabbel te gooien.  ;)
Weet je zeker dat er niet een stukje glas in je knie is gekomen en dat ze die vandaag hebben verwijderd?

Maar alle gekheid... Leuk stukje weer Wolter (en stiekem herkenbaar), maar nee Ad, Wolter heeft me niet verteld dat het er een van mij was.

Tags: