Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Reclamebanners op het forum  (gelezen 6470 keer)

Offline Twan84

• Maasland thuisbrouwers genootschap
  • Junior lid
  • **
  • Land: nl
  • Bier is je vriend.
Re: Reclamebanners op het forum
« Reactie #50 Gepost op: 01-11-2017 20:00 u »
Wel zou het fijn zijn als gebruikers van mobiele telefoons hun foto's op een makkelijke manier ergens gratis zouden kunnen hosten. Als dat op een goede manier geregeld zou kunnen worden ben ik heel blij.
Overigens is dit voor de gebruikers van de desktopversie van het forum geregeld via de site wiki-hobbybrouwen.nl. Ook dat zou ik graag zo laten zoals het is.

Ik upload mijn foto's op dropbox en creŽer dan een link om te delen. Als je dan dl=0 verandert naar raw=1 dan kun je het gewoon als een afbeelding op het forum plaatsen. Je moet dan een account aanmaken maar dat is gratis dacht ik.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Thamerdal

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • Zo kan 't ook
    • Thamersch
« Reactie #51 Gepost op: 02-11-2017 15:57 u »
Bedankt voor het aanbod.

Over de huidige hosters van de sites hobbybrouwen.nl en wiki-hobbybrouwen.nl ben ik tevreden. Behoefte om van hosting te veranderen is er daarom niet. Ook niet omdat de hostingskosten slechts een onderdeel is van de totale kosten verbonden aan de site.

Wel zou het fijn zijn als gebruikers van mobiele telefoons hun foto's op een makkelijke manier ergens gratis zouden kunnen hosten. Als dat op een goede manier geregeld zou kunnen worden ben ik heel blij.
Overigens is dit voor de gebruikers van de desktopversie van het forum geregeld via de site wiki-hobbybrouwen.nl. Ook dat zou ik graag zo laten zoals het is.

Ik zou als eigenaar van de site zeker eens met Nico gaan praten? Lijkt me een uitgelezen kans om deze site eens flink te upgraden qua ontwerp. Zeker qua gebruiksvriendelijkheid op mijn smartphone is het echt heel erg matig. Ook het uploaden van de foto's kan inmiddels echt wel heel veel beter dan via Imageshack, Dropbox of weet ik wat.
Ik weet zeker dat er in deze community veel kundige mensen zijn die zouden willen helpen of zouden willen sponsoren om deze site op een hoger plan te krijgen.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #52 Gepost op: 02-11-2017 21:50 u »
Ik zou als eigenaar van de site zeker eens met Nico gaan praten? Lijkt me een uitgelezen kans om deze site eens flink te upgraden qua ontwerp. Zeker qua gebruiksvriendelijkheid op mijn smartphone is het echt heel erg matig. Ook het uploaden van de foto's kan inmiddels echt wel heel veel beter dan via Imageshack, Dropbox of weet ik wat.
Ik weet zeker dat er in deze community veel kundige mensen zijn die zouden willen helpen of zouden willen sponsoren om deze site op een hoger plan te krijgen.

Ik heb wel eens gekeken naar de mogelijkheden tot het updaten van het forum maar ook gezien dat veel functionaliteiten van het forum als je desktop versie gebruikt verloren gaan.

Er is op dit moment een ander lid die heeft aangeboden hulp te bieden bij het beheer van het forum. Het ziet er naar uit dat van dit aanbod gebruik gemaakt gaat worden. Maar ook Nico zou daarbij een handje kunnen helpen. De sites wil ik echter graag elders hosten omdat de huidige hosters hebben bewezen zeer behulpzaam te zijn er voor zorgen dat de sites continu online zijn.

Offline hansHalberstadt

• Super lid
  • meten is weten
« Reactie #53 Gepost op: 04-11-2017 18:33 u »
Ook het uploaden van de foto's kan inmiddels echt wel heel veel beter dan via Imageshack, Dropbox of weet ik wat.
Een belangrijke eis voor foto's is dat ze er 10 jaar later nog staan. Als je nu kijkt naar foto's in topics van een aantal jaren terug dan zijn de topics soms niet meer te volgen omdat de foto's weg zijn. via de functie op het forum 'voeg foto toe aan je post' blijven de foto's wel staan. 

Offline Knobby

• Senior lid
  • IBU-lid
« Reactie #54 Gepost op: 17-11-2017 14:02 u »
Volgens mij wil google ons wat zeggen...

Offline tdp

• Super lid
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
« Reactie #55 Gepost op: 17-11-2017 14:08 u »
Volgens mij wil google ons wat zeggen...

Hahaha!!

Tags: