Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Peter  (gelezen 242 keer)

Offline Peeweek

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen: Peter
« Gepost op: 17-05-2017 23:59 u »
Sinds een jaar  lees ik mee en ben ik ook in het bezit van een Grainfather.

Altijd een liefhebber geweest van bier!  1,5 jaar geleden met wat blikken begonnen. Na een vijftal blik brouwsels de stap gemaakt naar de Grainfather. Ondertussen in de spaarzame vrije tijd die ik heb een aantal brouwsels gemaakt. Van lekker, minder lekker tot (gelukkig) ook erg lekker. Witbier, IPA, quadruppels, tripel en binnenkort een honing bier met honing van een collega.

Ik haal ondertussen veel informatie van het forum, erg leuk! Niet alleen het brouwen, maar ook de voorbereiding, verzamelen van info, kennis en recepten zijn de nodige ontspanning.

Oja, bijna 52 en wonende in Twello.

Groet, Peter

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline tdp

• Super lid
  • Land: nl
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
Re: Even voorstellen; Peter
« Reactie #1 Gepost op: 18-05-2017 09:57 u »
Welkom!

Tags: