Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: SS Brewtech 7 gal CCT - afstand tussen de poten en hoogte?  (gelezen 560 keer)

Offline sierkgoedemoed

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Hi,

Hoop dat iemand me kan helpen met de afstand tussen de poten van de SS Brewtech 7 gal CCT. Ik wil kijken of deze in mijn omgebouwde koelkast past (inbouw model van Miele). Graag de afstand tussen de poten en dikte van de poten. Tot slot ook ben ik ge´nteresseerd in de hoogte inclusief blow off tube. Zou geweldig zijn als iemand dat kan opmeten.

Groeten,

Sierk.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline PP

• Vol lid
  • Land: nl
Re: SS Brewtech 7 gal CCT - afstand tussen de poten en hoogte?
« Reactie #1 Gepost op: 19-04-2017 19:56 u »
Hi,

Hoop dat iemand me kan helpen met de afstand tussen de poten van de SS Brewtech 7 gal CCT. Ik wil kijken of deze in mijn omgebouwde koelkast past (inbouw model van Miele). Graag de afstand tussen de poten en dikte van de poten. Tot slot ook ben ik ge´nteresseerd in de hoogte inclusief blow off tube. Zou geweldig zijn als iemand dat kan opmeten.

Groeten,

Sierk.
25 cm tussen de poten, poten zijn 3*3 cm, hoogte incl. blow off 90 cm.

Groet, Paul

Offline sierkgoedemoed

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: SS Brewtech 7 gal CCT - afstand tussen de poten en hoogte?
« Reactie #2 Gepost op: 20-04-2017 08:52 u »
Bedankt.

Tags: