Pagina's:
Actions
  • #1 door Markiej87 Gepost op 17 Apr 2017
  • Ik zie geen handtekeningen meer. Ligt dat aan mij?
  • #2 door Jacques Gepost op 17 Apr 2017
  • Ja.

• #3 door bierinjisp Gepost op 17 Apr 2017
  • ik zie ze ook nergens meer
  • #4 door sunlight Gepost op 17 Apr 2017
  • ik zie ze ook niet meer
  • #5 door Jeukstaardt Gepost op 17 Apr 2017
  • Ik ook niet
  • #6 door marc0871 Gepost op 17 Apr 2017
  • Gewoon te zien (pc).

Pc/laptop of telefoon/tablet?

Op mijn telefoon zie ik ze ook niet.
  • #7 door bierinjisp Gepost op 17 Apr 2017
  • Zit gewoon op mijn laptop, geen wijzigingen in instellingen of updates gedaan (recent dan)
  • #8 door Jeukstaardt Gepost op 17 Apr 2017
  • Laptop
  • #9 door Tjardo Gepost op 17 Apr 2017
  • Ik zie zowel in Chrome als in Safari ook geen handtekeningen meer, vreemd...
  • #10 door Jacques Gepost op 17 Apr 2017
  • Net even in Chrome gekeken.

Gezien dat als ik niet ben ingelogd op het forum de handtekeningen niet kan zien.
    Na inloggen zie ik ze wel.
  • #11 door Robin K Gepost op 17 Apr 2017
  • Ben ingelogd en werk met mozilla op mijn pc maar zie ook de handtekeningen niet meer.
    Verder geen andere veranderingen aan mijn instellingen gedaan.
  • #12 door Jacques Gepost op 17 Apr 2017
  • Ben ingelogd en werk met mozilla op mijn pc maar zie ook de handtekeningen niet meer.
    Verder geen andere veranderingen aan mijn instellingen gedaan.

Aan het forum zijn ook geen veranderingen gedaan.

Ik zie je handtekening in Firefox, Chrome en Internet Explorer en Edge.
  • #13 door Jacques Gepost op 17 Apr 2017
  • Nog even naar de instellingen van het forum gekeken. Daar zie ik niets waarom sommigen de handtekening niet zien.

Voor de goede orde wijs ik er op dat je het zien van handtekeningen van anderen aan en uit kunt zetten in je profiel.
    Ga naar profiel wijzigen en dan naar Lay-out-voorkeuren. Zet het vinkje uit bij 'Toon geen handtekeningen (signatures) van anderen.'
  • #14 door Robin K Gepost op 18 Apr 2017
  • Nog even naar de instellingen van het forum gekeken. Daar zie ik niets waarom sommigen de handtekening niet zien.

Voor de goede orde wijs ik er op dat je het zien van handtekeningen van anderen aan en uit kunt zetten in je profiel.
    Ga naar profiel wijzigen en dan naar Lay-out-voorkeuren. Zet het vinkje uit bij 'Toon geen handtekeningen (signatures) van anderen.'
    Probleem opgelost, er stond inderdaad een vinkje bij. Wel raar want ik heb geen instellingen gewijzigd  :weetniet:
  • #15 door Jacques Gepost op 18 Apr 2017
  • Probleem opgelost, er stond inderdaad een vinkje bij. Wel raar want ik heb geen instellingen gewijzigd  :weetniet:

Ik ook niet.
  • #16 door Jeukstaardt Gepost op 18 Apr 2017
  • Probleem opgelost, er stond inderdaad een vinkje bij. Wel raar want ik heb geen instellingen gewijzigd  :weetniet:

Zelfde hier
  • #17 door SanderH Gepost op 18 Apr 2017
  • Ook ik heb niets veranderd. Dus dit ruikt naar misdaad ;) of een ongelukkige instelling :weetniet:
  • #18 door Jacques Gepost op 18 Apr 2017
  • Ook ik heb niets veranderd. Dus dit ruikt naar misdaad ;) of een ongelukkige instelling :weetniet:

Mogelijk is het een gevolg van het opnieuw installeren van de Tapatalk plugin. Tapatalk heeft de onhebbelijkheid allerlei dingen aan te passen.
  • #19 door Dookiy Gepost op 19 Apr 2017
  • Geen Tapatalk, geen instellingen gewijzigd maar ook hier geen handtekeningen meer... :weetniet:
  • #20 door Underdike Gepost op 19 Apr 2017
  • Geen Tapatalk, geen instellingen gewijzigd maar ook hier geen handtekeningen meer... :weetniet:
    Idem
  • #21 door Jacques Gepost op 19 Apr 2017

De plugin verandert instellingen van het forum. Zo krijg je een melding dat het forum beschikbaar is via Tapatalk wanneer je het forum bekijkt via je mobiel. Er zijn meer forumeigenaren die zich beklagen over het feit dat Tapatalk ongevraagd veranderingen doorvoert in de forumsoftware.
  • #22 door Markiej87 Gepost op 21 Apr 2017
  • Bij mij was de instelling ook om wat voor reden dan ook ineens aangepast zonder mijn toedoen. Heb het wel weer aangezet :)
Pagina's:
Actions