Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Bouwen iSpindel op basis van een bouwpakket  (gelezen 8398 keer)

Offline Theo van Eijden

• LABO lid
  • Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Make beer not war
Re: Bouwen iSpindel op basis van een bouwpakket
« Reactie #50 Gepost op: 13-08-2017 16:10 u »
Ik heb nog een compleet samengestelde Ispindel inclusief PET-ling liggen, voor EUR 51,50 stuur ik hem naar je op. Alleen de calibratie zal je zelf moeten doen.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline wh_birra

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #51 Gepost op: 13-08-2017 17:18 u »
Weet niet of je aanbieding voor mij bedoeld was, maar ik ga er zelf een aantal maken ik heb alles al klaar liggen (behalve de gewichtjes) wat is daar voor aan te raden? Zag iets van uit-lijn gewichtjes die voor autobanden gebruikt worden. Is dat iets?

Offline Henielma

• Super lid
  • Eerste glas eigen bier!
    • Henielma
« Reactie #52 Gepost op: 13-08-2017 18:07 u »
Uitlijngewichtjes kan maar een stukje ijzer werkt ook prima. Zelf heb ik een M12 moer gebruikt en een half rond stukje ijzer die over de accu gezet is. Het zwaartepunt moet uit het midden liggen voor een goede werking.