Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: BONK 2017  (gelezen 4882 keer)

Offline Underdike

• Super lid
  • Land: nl
  • www.keut.beer
    • www.keut.beer
Re: BONK 2017
« Reactie #25 Gepost op: 08-10-2017 18:22 u »
PS: Iemand een idee waar de gehele uitslag komt te staan?

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Online mr.chelsea

• Senior lid
  • "Boeckelder, Het andere bier uit het Oosten!"
« Reactie #26 Gepost op: 08-10-2017 18:57 u »
Beste brouwers,

Iedereen bedankt voor het meedoen en het aanwezig zijn, wij vonden het al met al een geslaagd BONK 2017. Alle winnaars nogmaals gefeliciteerd! Wie weet volgend jaar weer, dit jaar minder inschrijvingen dan vorig jaar, hopelijk groeit het aantal deelnemers wel weer dan! Op onze eigen site zullen nog foto's geplaatst worden, even geduld nog...
Ernst de Moor heeft inmiddels de uitslagen online gezet op https://bonk.onkbrouwen.nl/winnaars
https://bonk.onkbrouwen.nl/details voor alle uitslagen!

Groeten,

Robbert/Tonny

Offline Thinde

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #27 Gepost op: 08-10-2017 19:32 u »
O haha wow 1e plek in de D klasse met 91 punten , dat had ik niet verwacht. Daar ben ik echt heel blij mee :biersmile: ;D :brouwen: Baal er wel een beetje van dat ik er niet bij kon zijn bij de prijsuitreiking, hopelijk kan ik volgend jaar wel van de partij zijn, lijkt me erg mooie dag.

Offline Adbrouwt

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
    • ABV de bierkaai
« Reactie #28 Gepost op: 09-10-2017 09:41 u »
Allereerst alle winnaars gefeliciteerd met jullie prestaties.

De bockbier wedstrijd was een leuke start van het bockbier festival in Zuthphen. Hulde aan de organisatoren van de Rode toren voor de werkelijk prachtige locatie, koffie met koekje en gratis bockbiertje. De sfeer was erg gezellig en ik heb ook nog verschillenden forum leden ontmoet. Ondanks de verre reis wat mij betreft volgend jaar weer!!

Offline DLB

• Vol lid
  • Alstie maar smaakt!
« Reactie #29 Gepost op: 09-10-2017 11:26 u »
Het was inderdaad een prachtige locatie. Goed in elkaar gezet en lekker vlot verlopen.
Bij deze bedank ik de organisatie voor de moeite en de keurmeesters voor hun tips. Fijn om tips te krijgen over hoe het bier nog beter kan. :biersmile:

Offline RienP

• Super lid
  • Meer recept-ideeŽn dan tijd om te brouwen.
« Reactie #30 Gepost op: 09-10-2017 12:47 u »
Gefeliciteerd voor alle winnaars  :biersmile:

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #31 Gepost op: 09-10-2017 21:09 u »
Ook feliciteer alle winnaars van harte met hun prijzen.

Uiteraard nodig ik iedereen hierbij uit om de winnende recepten te plaatsen in de eregalerij "Bewezen recepten".

Tags: