Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Moutmolen gevuld houden  (gelezen 1906 keer)

Offline Jukkie

• Senior lid
  • Land: nl
  • dol op leven in de brouwerij
Moutmolen gevuld houden
« Gepost op: 18-02-2017 11:32 u »
Omdat mijn moutmolen maar een klein reservoir heeft heb ik er met een labstatief een grote trechter bovengehangen. Kan ik intussen eea gaan voorbereiden  :)
Een reservoir vast maken aan het huidige reservoir durfde ik niet goed omdat ik vermoed dat de as-aansluiting op de molen enigszins speling nodig heeft.

Small | Large

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Neetje

• Maasland thuisbrouwers genootschap
  • Super lid
  • De elektrische brouwer
Re: Moutmolen gevuld houden
« Reactie #1 Gepost op: 18-02-2017 14:01 u »
Omdat mijn moutmolen maar een klein reservoir heeft heb ik er met een labstatief een grote trechter bovengehangen.
...

Leuk gevonden. Als het statief maar niet gaat lopen door de trillingen.
(Dan pist ie langs het potje  ;) )

Offline hansHalberstadt

• Super lid
  • meten is weten
« Reactie #2 Gepost op: 18-02-2017 14:13 u »
Komt wat bij betreft in aanmerking voor de vindingrijkheidsprijs. Simpel en doeltreffend.

Offline Biertje1985

• Super lid
  • Zelf bouwen is net zo leuk als zelf Brouwen
« Reactie #3 Gepost op: 18-02-2017 14:40 u »
Mooi motortje hangt eraan, ik zoek al tijden iets vergelijkbaars. De meeste hebben een te hoog toerental.

Tags: