Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: ABV de Bierkaai ledenavond 6 januari  (gelezen 589 keer)

Offline Adbrouwt

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
    • ABV de bierkaai
ABV de Bierkaai ledenavond 6 januari
« Gepost op: 03-01-2017 15:48 u »
Aanstaande vrijdag 06-1-2016 is er weer een Bierkaai ledenavond op het oude marine terrein in Amsterdam. Deze avond is ook voor niet leden te bezoeken naar aanmelding op http://www.debierkaai.net/agenda/bierkaai-avond-januari-2017 als introducÚ

Tijd voor de lezing van Jelle Jonker, 'Don't judge a beer by it's cover!
"Je bier is heerlijk, het zit in de fles, maar hoe zorg je er nou voor dat ook je flesje er mooi uitziet? Echte schoonheid zit zoals altijd van binnen, maar een mooi etiket zorgt ervoor dat die schoonheid ook aan de buitenkant komt te zitten. In deze presentatie vertel ik je meer over etiketten. Hoe maak je ze? Wat moet er op komen te staan? Waar kan ik ze laten drukken? Waar moet ik rekening mee houden? "

Ad  :degroeten:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Wolter

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • Als het bier gesmurft is smurfen we het bier..
    • Amsterdamse Brouw Vereniging de Bierkaai
Re: ABV de Bierkaai ledenavond 6 januari
« Reactie #1 Gepost op: 03-01-2017 16:53 u »
Ik ben er zeker weer bij Ad. Zin in..

Offline Peterrr

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • Cooling is an Art!
Re: ABV de Bierkaai ledenavond 6 januari
« Reactie #2 Gepost op: 03-01-2017 18:24 u »
Ik ga zeker proberen weer te komen, zeer gezellig en steek altijd weer wat op...
(En de meest aparte lekkere brouwsel komen voorbij :-) )

Grt Peter

Tags: