Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: 3/4/5-06-2017 Brouwland Shopping Days 2017  (gelezen 385 keer)

Offline Brouwland.com

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: be
    • www.brouwland.com
3/4/5-06-2017 Brouwland Shopping Days 2017
« Gepost op: 25-04-2017 13:01 u »
Nog geen plannen met Pinksteren?

Kom op 3-4-5 juni 2017 naar de Brouwland Shopping Days.

De vertrouwde ingrediŽnten zijn: kortingen & knalpromoís, leerrijke lezingen en ambachtelijke bieren in een gezellige atmosfeer.
De hele familie is welkom; er is een Food Court voor de groten en kinderanimatie voor de kleintjes.
Laat weten of je komt en like ons op Facebook voor meer info!

Facebook Brouwland: https://www.facebook.com/Brouwland
Facebook event - Brouwland Shopping Days 2017: https://www.facebook.com/events/114204922464161

Tot dan!
Met vriendelijke groeten,

Het Brouwland Team

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline wittrappistje

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: 00
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: 3/4/5-06-2017 Brouwland Shopping Days 2017
« Reactie #1 Gepost op: 25-04-2017 20:59 u »
Zijn er forumleden die hier wel eens geweest zijn? Is het de moeite waard? (het is 240 km rijden voor mij namelijk;))

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: 3/4/5-06-2017 Brouwland Shopping Days 2017
« Reactie #2 Gepost op: 25-04-2017 22:43 u »
Zijn er forumleden die hier wel eens geweest zijn? Is het de moeite waard? (het is 240 km rijden voor mij namelijk;))

Ja, er komen altijd forumleden hierop af.
Zelf ben ik er elk jaar en geef ik een presentatie. Dit jaar is dat op zondag. Aanvangstijd 11:45 uur. Uitgebreid zal ingegaan worden op de invloed van de pH op de kwaliteit van je bier.

Tags: