Brand wedstrijd 2017... Session IPA!

Gestart door Wolter, 28-11-2016 10:05 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jacques

Citaat van: hopjesvla op 04-01-2017  15:23 uik zit zo eens te lezen en ik zie dus dat je dus flesjes en zo van Brand krijgt, maar waar vind ik die info op hun site? Verder worden de flesjes opgehaald..maar waar, thuis? ook die info mis ik ergens? Of mis ik gewoon een complete site?  :P

Je moet op de site van PINT zijn. Na inschrijven krijg je meer informatie.

DLB

Zojuist ingeschreven. Volgens de bevestigingsmail worden de flessen en etiketten binnen 3 weken geleverd.
We houden het in de gaten, maar moet nog gaan brouwen dus ze zullen ongetwijfeld op tijd binnen zijn.

hopjesvla

Citaat van: Jacques op 04-01-2017  22:04 uJe moet op de site van PINT zijn. Na inschrijven krijg je meer informatie.

Hmm ja, normaal wil ik dus eerst meer info voordat ik me ergens voor inschrijf, dan weet ik wat me te wachten staat en waar ik aan toe ben. Stel bv dat ik me inschrijf en uiteindelijk toch besluit om niet mee te doen, zit ik dan ergens aan vast, zijn er kosten, waar worden nu die flesjes opgehaald etc. Vind die info wel handig om van tevoren te weten.

Thamerdal

Geen kosten! Je kratje wordt gewoon thuis bij je opgehaald.
Afhaken kan altijd nog, en straffeloos.

rvvliet78

In voorgaande jaren waren er door het hele land centrale inleverplaatsen bij kandidaten thuis waar  je je kratje kon brengen. Daar worden ze vervolgens in 1 keer opgehaald.

Thamerdal

Citaat van: rvvliet78 op 05-01-2017  10:27 uIn voorgaande jaren waren er door het hele land centrale inlever plaatsen bij kandidaten thuis waar  je je kratje kon brengen. Daar worden ze vervolgens in 1 keer opgehaald.
Oh, dat wist ik niet, ik doe pas voor de eerste keer mee  :P

tdp

Citaat van: hopjesvla op 05-01-2017  08:34 uhmm ja, normaal wil ik dus eerst meer info voordat ik me ergens voor inschrijf, dan weet ik wat me te wachten staat en waar ik aan toe ben. Stel bv dat ik me inschrijf en uiteindelijk toch besluit om niet mee te doen, zit ik dan ergens aan vast, zijn er kosten, waar worden nu die flesjes opgehaald etc. Vind die info wel handig om van tevoren te weten.

Welke info mis je dan? Op deze site staat alles volgens mij keurig opgesomd. En je kunt er natuurlijk altijd een mail aan wagen richting Brand :)

SanderH

Vandaag toch maar de stoute schoenen aangetrokken en me ingeschreven. Zaterdag naast de Haver stout (ja ja, Oatmeal stout, maar Engels mag toch niet?) van 10% in de Herms ook maar een proef brouwsel maken op de Rims.

Oscar

Citaat van: hopjesvla op 05-01-2017  08:34 uStel bv dat ik me inschrijf en uiteindelijk toch besluit om niet mee te doen,

Dat kan... Heb ik met de pilswedstrijd ook gedaan... ;D

Ansius

Citaat van: Oscar op 05-01-2017  19:55 uDat kan... Heb ik met de pilswedstrijd ook gedaan... ;D

Een goed pils brouwen is ook niet zo simpel.

verriet

Heeft iemand de flessen al binnen? Het is inmiddels een maand geleden dat ik me heb ingeschreven en het blijft angstvallig stil.

Biertje1985

Citaat van: verriet op 08-01-2017  12:21 uHeeft iemand de flessen al binnen? Het is inmiddels een maand geleden dat ik me heb ingeschreven en het blijft angstvallig stil.
Duurt gewoon even, ik heb ze inmiddels binnen

Chris71

Ik heb de krat, flessen en etiketten al sinds half december in huis.

Nerro

Ik heb ze pas sinds een week in huis, het zal wel meer extra werk zijn dan verwacht.

Henielma

En misschien hebben ze wel Kerst- en Nieuwjaarsvakantie gehad. Zou zomaar kunnen het is er de tijd voor geweest.  ;)

Zelf heb ik me rond half december opgegeven maar maar me nog geen moment zorgen om die krat. Die krat komt wel. Het is toch nog te lang van te voren om een IPA te maken die mooi vers is.

crazyjopje

Ik verwacht dat ze wachten met het opsturen tot er een aantal in dezelfde regio zijn... Toen ik mijn kratje kreeg had de bezorger alleen Brand kratten bij zich en moest rondje Twente /Drenthe doen.


HAD

Vraagje van een beginner,

In het reglement staat dat je geen suiker mag toevoegen.
Hoe zit dit met de 6 gram bottelsuiker per ltr. die ik wil toevoegen?
Als dit zo is adviseren jullie mij om hier Brand voor te benaderen of kan ik dit op een andere manier oplossen?

Groet, HAD

zilver_brouwer

Citaat van: HAD op 08-01-2017  19:13 uVraagje van een beginner,

In het reglement staat dat je geen suiker mag toevoegen.
Hoe zit dit met de 6 gram bottelsuiker per ltr. die ik wil toevoegen?
Als dit zo is adviseren jullie mij om hier Brand voor te benaderen of kan ik dit op een andere manier oplossen?

Groet, HAD

Als ik het me goed herinner staat er dat je geen suiker mag gebruiken in de stort, daar valt bottelsuiker na het vergisten niet onder.

Jacques

Citaat van: zilver_brouwer op 08-01-2017  19:20 uAls ik het me goed herinner staat er dat je geen suiker mag gebruiken in de stort, daar valt bottelsuiker na het vergisten niet onder.

Klopt.

JamMasterJustin

Leuk initiatief! Ik ga ook mee doen, maar ik verwacht dat ik zal worden overtroefd door meer ervaren brouwers op het forum :)

Sjaak_Deventer

Toch maar weer ingeschreven!   :) :)

tdp

Citaat van: Sjaak_Deventer op 29-11-2016  19:44 uHeb daar gisteren een mail over gestuurd. Krijg nog antwoord daarop!

Heb je al antwoord gehad, Sjaak?

Sjaak_Deventer

Citaat van: tdp op 11-01-2017  12:00 uHeb je al antwoord gehad, Sjaak?

Nope..

William

Citaat van: Sjaak_Deventer op 11-01-2017  11:52 uToch maar weer ingeschreven!   :) :)

Ik nog niet 8)

s1m0n

Knoop doorgehakt en ingeschreven... planning is om zondag te brouwen  8)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.