Mangrove Jack's verpakking

Gestart door MarcelS, 29-09-2016 10:22 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarcelS

Hallo allemaal,

Weet iemand wat de betekenis is van de kleuren van de Mangrove Jack's gist zakjes?
De PDF op hun site laat enkel de rode zakjes zien maar op de site van bijvoorbeeld Brouwmarkt kom ik ook oranje, blauw en groen tegen. Elders heb ik ook nog een grijze gezien. Ik heb de kleuren niet direct kunnen herleiden naar de beschreven eigenschappen van de gistsoorten. Online kan ik er niets over vinden, ook niet op hun site. Het maakt mij erg nieuwsgierig.   :P

Groeten,
Marcel.

foz

De gekleurde verpakkingen zijn de oude verpakkingen.

MarcelS

foz bedankt voor je reactie. De actuele verpakkingen zijn dus blijkbaar de rode zakjes.

De andere kleuren kan je dus beter niet aanschaffen als je die tegenkomt in verband met de mogelijk verminderde vitaliteit van de gist, of is dat te kort door de bocht? Ik heb geen idee hoe oud die andere verpakkingen zijn, zolang brouw ik namelijk nog niet.

foz

Als je ze fysiek tegenkomt in de winkel zou ik de houdbaarheidsdatum controleren. Foto's op websites van leveranciers zijn vaak niet actueel, ik zou daar niet teveel inlezen.

MarcelS

Dat lijkt mij inderdaad ook, bedankt!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.