Brouwerij Mountain's Corner

Gestart door Dugraph, 29-03-2016 18:11 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dugraph

Voor mijn eerste serie biertjes heb ik onderstaande stijl ontworpen. Drie van de vijf zijn al daadwerkelijk gebrouwen. De andere twee staan nog op de kalender  :D















ThomasL


seed7

Elegant en helemaal van deze tijd. Mooi,

Ingo

broeder

Hoi,
Leuk etiket met mooie glazen.
Persoonlijk vind ik dat het uitvullen van de tekst wat mooier kan,
eventueel tekst aanpassen.
Bijvoorbeeld:



groet,
broeder Willem

Brouwers

Mooie etiketten, maar er staat wel een foutje op. Het moet zijn hergisten ipv nagisten.

Dugraph

Citaat van: broeder op 29-03-2016  19:13 uHoi,
leuk etiket met mooie glazen.
Persoonlijk vind ik dat het uitvullen van de tekst wat mooier kan,
eventueel tekst aanpassen.

groet,
broeder Willem

Dank voor je feedback broeder Willem, goede tip! Ga ik bij de volgende poging gebruiken  ;)

Citaat van: Brouwers op 29-03-2016  19:47 uMooie etiketten, maar er staat wel een foutje op. Het moet zijn hergisten ipv nagisten.

Je hebt gelijk Brouwers, ook bedankt voor de tip!

William

Mooi!

Toevallig uit Bergschenhoek?

bierinjisp

Leuke etiketten en vooral de glazen zoals je die op het etiket gebruikt hebt vind ik erg leuk.
Zou alleen wel de e bij de inhoud weghalen.

Dugraph

Citaat van: William op 29-03-2016  21:48 uMooi!

Toevallig uit Bergschenhoek?

Yep, de enige echte!  :D  Knap gezien voor iemand uit de andere kant van het land! Of heb je een link met het dorp?

Citaat van: bierinjisp op 30-03-2016  08:26 uleuke etiketten en vooral de glazen zoals je die op het etiket gebruikt hebt vind ik erg leuk.
Zou alleen wel de e bij de inhoud weghalen.

Dank! Ik weet dat die e bedoeld is voor gestandaardiseerde afvullers maar voor een hobbybier vind ik het wel leuk en profi uitzien. Die paar flesjes die ik brouw komen hooguit bij vrienden of familie terecht.

Haagse Wouter

Ben stiekem wel een beetje verliefd op deze etiketten.

emiel1

Heel gaaf deze etiketten! Mooi herkenbaar en allemaal anders maar toch een eenheid! :duimop:

William

Citaat van: Dugraph op 30-03-2016  11:16 uYep, de enige echte!  :D  Knap gezien voor iemand uit de andere kant van het land! Of heb je een link met het dorp?

Vroeguh toen ik klein was logeerde ik daar wel eens in de zomervakantie. En tja, cryptogrammen :)

Adbrouwt

Draadje bijna gemist, maar dit is een mooie reeks. Volgens mij kun je bijna oneindig variëren met deze etiketten qua kleur vorm en samenspel
 :petje-af:

Dugraph

Bedankt allen voor de positieve woorden!

Met deze vijf biertjes heb ik de stijl toch wel een beetje uitgemelkt denk ik. Ik maak er nog eentje voor een reeds gebrouwen bier die ik niet voorzien had en dan is het mooi geweest  ;)

Voor Serie 2 ga ik weer op zoek naar een andere stijl. Tips en inspiratie zijn altijd welkom! Ik blijf in ieder geval deze sectie goed in de gaten houden.

Haagse Wouter

Citaat van: Dugraph op 31-03-2016  11:39 uBedankt allen voor de positieve woorden!

Met deze vijf biertjes heb ik de stijl toch wel een beetje uitgemelkt denk ik. Ik maak er nog eentje voor een reeds gebrouwen bier die ik niet voorzien had en dan is het mooi geweest  ;)

Voor Serie 2 ga ik weer op zoek naar een andere stijl. Tips en inspiratie zijn altijd welkom! Ik blijf in ieder geval deze sectie goed in de gaten houden.

Wellicht dit keer andere vormen van adel doen? Dan hou je toch weer wat van dezelfde stijl maar met een andere insteek.
B.V. Koning, Keizer, Farao,Emir, Sultan, etc.

Fermon

Ziet er strak uit! Leuk gedaan die strepen.

Dugraph

Citaat van: Haagse Wouter op 31-03-2016  21:37 uWellicht dit keer andere vormen van adel doen? Dan hou je toch weer wat van dezelfde stijl maar met een andere insteek.
B.V. Koning, Keizer, Farao,Emir, Sultan, etc.

Gaaf idee Haagse Wouter! Ga ik zeker wat mee doen!

Dugraph

Even een proefbrouwsel tussendoor, gebrouwen op 2e pinksterdag...


Markiej87

Volgens mij heb ik teveel gezopen, je flessen hangen op mijn schermpje ondersteboven.

Dugraph

Citaat van: Markiej87 op 01-06-2016  22:29 uVolgens mij heb ik teveel gezopen, je flessen hangen op mijn schermpje ondersteboven.

Opgelost!

Markiej87

 ;) :proost:
Citaat van: Dugraph op 01-06-2016  22:37 uOpgelost!

Zooms

Citaat van: Markiej87 op 01-06-2016  22:29 uVolgens mij heb ik teveel gezopen, je flessen hangen op mijn schermpje ondersteboven.
Zuip nog maar even door. Voor jij gevuld bent.. :proost:

Gaaf etiket hoor!

erwinl


Dugraph

Tot nu toe was het brouwen voor mij een solo aangelegenheid. Dat beviel goed omdat ik het leuk vind om zelf te ontdekken en experimenteren. Daarbij was er niemand in mijn directe omgeving die net als ik aangestoken was met het brouwvirus... Tijdens een vakantie met mijn schoonfamilie zat ik echter met mijn zwager langs het zwembad te praten over bierrecepten en zowaar leek een beetje van het virus over te springen. Geen idee of het blijft hangen maar de eerste gezamenlijke brouwdag én botteldag is in ieder geval een feit. Leuk om je hobby zo te kunnen delen!  :D

Het brouwsel werd op verzoek een weizener. De naam hadden we al langs het zwembad bedacht; Paulo Sommer Weizener, vernoemd naar mijn zwager Paul en een knipoog naar Paulaner. Voor het etiket heb ik ook de stijl van Paulaner in de naam verwerkt. De smaak voor het bottelen belooft in ieder geval een goed biertje op te leveren. Op naar een volgende brouwsessie!



Adbrouwt

Kom ik zal eens eerlijk mijn mening geven. Haha hij is niet veel waard hoor. Ik vind dit laatste etiket mooi en stijlvol. Maarrrrrrrrr je eerste serie etiketten vond ik echt van een zeer hoog niveau. Hier kun je echt eindeloos mee variëren. Bijna net zo sterk als het Heineken beeldmerk. Wat ik eigenlijk wil zeggen je hebt echt iets unieks in handen. Laat het niet wegglippen en maak er jou beeldmerk van.
Maar iedere keer een leuk etiket maken is ook wel leuk om te doen natuurlijk.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.