Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Labelprinter  (gelezen 70627 keer)

Offline Robbert

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Labelprinter
« Reactie #125 Gepost op: 11-05-2017 15:08 u »
Citaat
Rien, voor een wat grotere investering kun je met een Epson label printer ook zelf de kleuren printen.

De wat grotere investering bedraagt hier wel dik 20 keer de investering in de printer :nut:
Voor die hoeveelheid geld blijf ik wel bij een rond labeltje op een dopje  :proost:

Wellicht voor een kleine commerciŽle brouwerij wel interessant!

Robbert

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline MDD

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #126 Gepost op: 30-05-2017 21:59 u »
Weet iemand ook hoe je de etiketten weer makkelijk van de flesjes krijgt? Bij mij blijven ze behoorlijk plakken...

Offline Dund

• Senior lid
  • Land: nl
  • udenhoutse bierbrouwerij du fisturz
« Reactie #127 Gepost op: 30-05-2017 22:25 u »
Ik doe ook een rond etiket op de dop. Dan hoef je geen flessen meer van etiketten schoon te maken. Ik zet er de naam van het bier het percentage en een QR-link op welke naar onze homepage linkt. Hierop staat dan wat info over het bier. Vanuit hier kom je dan op faceboek en untappd. Super makkelijk.

Offline Pimmels

• Senior lid
  • kijk ook op www.facebook.com/PimmelsBier
    • Pimmels bier
« Reactie #128 Gepost op: 30-05-2017 22:36 u »
Weet iemand ook hoe je de etiketten weer makkelijk van de flesjes krijgt? Bij mij blijven ze behoorlijk plakken...
Ik heb een Brother, de meeste gaan er makkelijk af door te weken in lauw water... labels van 123Ink.nl...

Offline MDD

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #129 Gepost op: 30-05-2017 22:41 u »
Ik doe ook een rond etiket op de dop. Dan hoef je geen flessen meer van etiketten schoon te maken. Ik zet er de naam van het bier het percentage en een QR-link op welke naar onze homepage linkt. Hierop staat dan wat info over het bier. Vanuit hier kom je dan op faceboek en untappd. Super makkelijk.

Dat is best heel handig inderdaad. Ik gebruik ook de ronde labels op het dopje maar nog niet op deze handige manier. Ik heb meteen rechthoekige labels bijbesteld voor om de fles en die zijn er amper af te krijgen. Misschien laat ik die maar even achterwege of bestel ze ook bij 123inkt.

Offline Brouwers

• Peels Bierbrouwersgilde
  • Super lid
« Reactie #130 Gepost op: 31-05-2017 08:16 u »
Dat is best heel handig inderdaad. Ik gebruik ook de ronde labels op het dopje maar nog niet op deze handige manier. Ik heb meteen rechthoekige labels bijbesteld voor om de fles en die zijn er amper af te krijgen. Misschien laat ik die maar even achterwege of bestel ze ook bij 123inkt.
Labels/fles goed warm spoelen dan gaan die brother pabels er heel makkelijk af zonder lijmresten

Offline MDD

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #131 Gepost op: 01-06-2017 22:34 u »
Labels/fles goed warm spoelen dan gaan die brother pabels er heel makkelijk af zonder lijmresten

Top, dan ga ik het eens met wat warmer water proberen.

Tags: