Reacties op brouwinstallatie van KoenVdH

Gestart door RayVelcoro, 23-12-2015 20:43 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RayVelcoro

Citaat van: KoenVdH op 23-12-2015  20:23 uHeb een reeks foto's geplaatst op onze website.

http://www.dekeukenbrouwers.be/brouwerij/
Mooie reportage, Het geheel ziet er verzorgd en overzichtelijk uit. Chapeau!

Adbrouwt

Citaat van: KoenVdH op 23-12-2015  20:23 uHeb een reeks foto's geplaatst op onze website.
http://www.dekeukenbrouwers.be/brouwerij/




Voor reacties zie hier. (In dit topic svp geen reacties op installaties plaatsen. Zie titel!
Dit is ordinaire reclame weinig met hobby te doen. Misschien in België reclame maken. Ik ga het niet kopen! Of alleen de foto's plaatsen

Jacques

Ik zie dit niet als reclame. Er wordt geen reclame gemaakt voor het bier. Het gaat om een installatie van een uit de hand gelopen hobby. Zo groot is het allemaal niet.


Maar alleen de foto's op het forum plaatsen zou inderdaad netter zijn geweest. Nu moet je per se de website bezoeken om de foto's te zien.

Adbrouwt

Citaat van: Jacques op 23-12-2015  23:59 uIk zie dit niet als reclame. Er wordt geen reclame gemaakt voor het bier. Het gaat om een installatie van een uit de hand gelopen hobby. Zo groot is het allemaal niet.


Maar alleen de foto's op het forum plaatsen zou inderdaad netter zijn geweest. Nu moet je per se de website bezoeken om de foto's te zien.
Als je een installatie laat zien heeft dat niets met verkoop van bier te maken. Dit is een paard van Troje. Maar hé het is jou forum dus ik leg mij nederig neer bij deze conclusie.

hobbybob

Citaat van: Adbrouwt op 24-12-2015  00:03 uAls je een installatie laat zien heeft dat niets met verkoop van bier te maken. Dit is een paard van Troje. Maar hé het is jou forum dus ik leg mij nederig neer bij deze conclusie.

 Tja Adbrouwt Ik denk er ook zo over


Zooms

Tsja, de foto's van de installatie zijn leuk, maar de website heeft sterk ten doel om bier te verkopen (en daarmee het brouwen in zo'n installatie te bekostigen). Dat is natuurlijk commercieel en ligt er wat mij betreft inderdaad te dik op.

Zodra er verkooptabs bij staan hoort het niet meer op een hobbybrouwforum!

Jacques

Grappig om te zien hoe dit werkt.

Met elke reactie dat het bericht reclame is wordt het bericht meer reclame. Met andere woorden de reacties die gegeven worden maken dat er meer aandacht is voor de verkoop van het bier dan voor de installatie.
Als Adbrouwt niet had gereageerd zoals hij dat gedaan heeft was het niet opgevallen. Heb jij bindingen met deze brouwerij Ad?  :)

Adbrouwt

Citaat van: Jacques op 30-12-2015  22:20 uGrappig om te zien hoe dit werkt.

Met elke reactie dat het bericht reclame is wordt het bericht meer reclame. Met andere woorden de reacties die gegeven worden maken dat er meer aandacht is voor de verkoop van het bier dan voor de installatie.
Als Adbrouwt niet had gereageerd zoals hij dat gedaan heeft was het niet opgevallen. Heb jij bindingen met deze brouwerij Ad?  :)
Haha Jacques jij zou inmiddels toch moeten weten dat ik Belgische bieren links laat liggen. Maar je hebt gelijk we moeten er niet op reageren. Shit nou doe ik het weer.  >:D
Foto's van de brouwerij zijn trouwens wel heel mooi dat is zeker niet het probleem.

Jacques

Citaat van: Adbrouwt op 30-12-2015  22:29 uHaha Jacques jij zou inmiddels toch moeten weten dat ik Belgische bieren links laat liggen. Maar je hebt gelijk we moeten er niet op reageren. Shit nou doe ik het weer.  >:D
Foto's van de brouwerij zijn trouwens wel heel mooi dat is zeker niet het probleem.

Ik zal over een paar dagen de reacties verwijderen. De bieren van Keukenbrouwers hebben nu zo veel aandacht gehad dat ze wel uit de kosten zijn...  ;)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.