Hoeveel dagen per week drink/proef je bier?

Gestart door Edwin, 15-09-2005 10:54 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De vraag zit al in het onderwerp: op welke dagen in de week hef je het glas?

de hele week
1 dag in de week
2 dagen in de week
3 dagen in de week
4 dagen in de week
5 dagen in de week
6 dagen in de week
niet
de dagen dat ik drink/proef zijn aaneengesloten en hebben een vast patroon (elke week hetzelfde)
de dagen dat ik drink/proef zijn volstrekt willekeurig, elke week ook weer anders
De dagen dat ik drink/proef zijn verspreid door de week en kennen een vast patroon

bert braadslee

Citaat van: heijligers op 19-06-2013  20:55 uEen tijd geleden stonden er vaak allerlei afkickklinieken en dergelijke bij de google advertenties. Die zie ik tegenwoordig niet meer staan.

Gelukkig, het lag dus niet alleen aan mij...  ;)

Elke avond wel een beugelflesje (of 2) zelfbrouwseltje. Maar het stemmetje van Broeder Tuk ken ik wel.
Misschien stonden die links onderaan er toch niet voor niks.
 :proost:

Fripel

Ik drink alleen in het weekend en niet op zondag, verjaardagen op die dag uitgezonderd.
Meestal 2 a 3 tripel(achtige) bieren of iets onbekends om te proeven. Of eigenbrouw uiteraard.

Doordeweeks moet ik vroeg op, bier drinken de avond tevoren bevalt me dan op het moment zelf wel maar de ochtend en dag daarna minder... Vandaar dat ik dat niet doe.

Als ik vrij ben drink ik wel een biertje doordeweeks, meestal elke dag wel in vakanties.

ciesvandekwis


PatrickBrouwer

Citaat van: Oscar op 19-06-2013  13:20 uWat een armoede. Geen homebrew?  ;D

Haha! Die bewaar ik voor speciale gelegenheden. Anders is het te snel op!

Gisteren bewust een bier vrije dag gehad. Ben trots ;)

Oscar

Citaat van: PatrickBrouwer op 20-06-2013  19:27 uHaha! Die bewaar ik voor speciale gelegeheden. Anders is het te snel op!

Dan moet je meer en/of vaker brouwen... :brouwen:

broeder

Hoi,
Ik drink alleen op de dagen waar een W in zit...
Weekend en Woensdag en natuurlijk op Waandag, Winsdag, Wonderdag en de Weekendstartdag Wrijdag.
Ook ben ik een liefhebber van de wat zwaardere bieren...
Pils valt bij mij onder de categorie blubber.
Dus ik vrees dat ik niet zo gezond bezig ben, maar wel prettig.
Door mijn ambacht: typografie... dus in het verleden veel gewerkt met lood, vluchtige stoffen en verschillende soorten chemicaliën, heb ik de nodige ellende al opgespaard.
Ook mijn hobby in mijn jongere jaren: sleutelen aan motorfietsen, waaronder het vervangen van remvoeringen, boren, schuren, vijlen en effe blazen en weg is de asbest... Zal niet veel goeds hebben gedaan.
Dus ga ik nu niet mijzelf erg grote beperkingen opleggen.
Klinkt bruut... Maar daar ik nu voor mijn pensioen sta, wil ik er wel van genieten.
Ik heb mij er al lang bij neergelegd dat ik niet door ouderdom het tijdelijke voor het eeuwige ga verwisselen. >:D :huilen: :nut: :weetniet:

Dus proost en maak er wat moois van,
Groet
Broeder Wiillem

jank

Ik drink elke dag 1 à 2 flesjes. Nu heb ik fust met tap naast de bank.

Oscar

Citaat van: jank op 20-04-2016  21:22 uIk drink elke dag 1 à 2 flesjes. Nu heb ik fust met tap naast de bank.

Dus nu 1 a 2 fustjes per dag   >:D  ;)

jank


Oscar

Citaat van: jank op 20-04-2016  22:01 uNee  Oscar. Nu een paar glaasjes.



 ;D ;D ;D

jank


marc0871

Elke dag wel 1 of 2 flesjes. In het weekend een paar meer.
Soms een aantal dagen of een week gewoon niks. Ook geen probleem.

Eric v B

Door de week één flesje per avond. In het weekend soms twee flesjes per avond. Ligt eraan welk bier/alcohol percentage.

DJ

Woensdag 1 flesje om de week te breken, vrijdag enkele om t weekend in te luiden, zaterdag puur genieten en zondag enkel om t weekend af te sluiten.
Dan vliegt er weer een week voorbij.

meindert.m

Als ik ochtenddienst heb 2flesjes bier savonds. als ik middagdienst heb 1flesje. En na de nachtdienst 1flesje in mijn vrijedagen een stuk of 4 flessen of 3 eigen brouw. dus drink eigenlijk 6dagen in de week

Sander van Dijk

Gemiddeld kom ik volgens mij uit op 3 dagen per week. Als ik gewoon thuis ben, in het weekend 1 á 2 avonden dat ik 1 á 2 flesjes op een avond open trek. Door de week 1 á 2 avonden dat ik één flesje opentrek.


Als ik vrienden over de vloer heb of ergens anders bier drink worden het er meer :biersmile:  Dit is ook wel afhankelijk van de zwaarte van het bier.


Nu moet ik wel zeggen dat ik mijn biertap net klaar heb, dus het wordt dan wel makkelijker om een biertje te pakken, maar ik ga dit wel netjes binnen de perken houden :)

Markiej87

Mijn bierdrinkgedrag is volstrekt willekeurig. Soms drink ik er 4 op een doordeweekse avond, soms niks. De ene week elke dag, dan weer 2 dagen in een week.


Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.