Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Initiatief Brouwbijeenkomst Utrecht (IBU)  (gelezen 24204 keer)

Offline McMelloW

• Super lid
  • Land: nl
  • Huysbrouwerij 'Op Zuylen'
Re: Initiatief Brouwbijeenkomst Utrecht (IBU)
« Reactie #50 Gepost op: 25-09-2015 12:41 u »
Wederom een geslaagde avond. Op naar de volgende

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Online Edwarff

• Senior lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #51 Gepost op: 25-09-2015 14:43 u »
Ik vond het ook een heel geslaagde bijeenkomst! Erg leuk (en nuttig) om een keurmeester een bier te zien en horen beoordelen. Ik heb er alleen spijt van dat ik zelf geen bieren heb meegenomen, maar dat ga ik de volgende keer zeker doen.
Daar hou ik je aan, leuk!

Ik heb ontzettend genoten van het leuke gezelschap en veel geleerd. Goed gefundeerd objectief oordeel over ons bier in combinatie met tips ter verbetering. Wat wil je nog meer?

Offline JanSt

• Vol lid
  • In the beginning..
« Reactie #52 Gepost op: 28-09-2015 12:11 u »
Het was erg leuk en leuk om gelijk gestemden te spreken.
Leerzame ervaring, en toch wordt mijn volgende bier met een mout van 1500 EBC...

;)

Tags: