Verloting Gozdawa korrelgisten onder leden forum

Gestart door Jacques, 07-02-2015 12:02 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

De winnaars zijn bekend

   nr    Naam winnaar
1   5   brouwmus
2   8   Oscar
3   72   BdeB
4   55   Koster
5   109   NiekBBQ
6   76   Broeder Paulus
7   120   John
8   100   Beermenke
9   56   ZwartGoud
10   48   Niels B.
11   43   Hopiebier
12   54   BLUB
13   75   Gerb
14   7   foz
15   25   Huygenmeester
16   114   gebaxke
17   128   Marc0F
18   23   Ronnie
19   36   J-R
20   20   Lennert
21   49   Henielma
22   82   Superbeun
23   99   johannesdeloper
24   14   Bolks
25   62   Brambo

Alle winnaars krijgen via een mail van Brouwmout.nl een uitnodiging om hun adresgegeven door te geven voor de verzending van de gewonnen gist.

Ik ben benieuwd naar de ervaringen.




Het aantal korrelgisten waarover wij als hobbybrouwers kunnen beschikken neemt alsmaar toe. Veel van onze bieren worden vergist met de gisten van Fermentis, Danstar en Brewferm. Sinds een paar maanden zijn ook de Mangove Jack's gisten te koop via Nederlandse leveranciers. Maar het houdt niet op. Sinds kort verkoopt Brouwmout.nl de Gozdawa gisten.
Sil Stranders van Brouwmout.nl heeft 30 zakjes gedroogde Gozdawa gist aangeboden voor een loterij onder de leden van dit forum. Om zo veel mogelijk leden kennis te laten maken van deze gist heb ik ook 20 zakjes beschikbaar gesteld. Dat wil zeggen dat de kosten van deze zakjes door mij uit de reclame-inkomsten aan Brouwmout betaald zijn. De verzendkosten van alle gist neemt Brouwmout voor zijn rekening. Dus ook van de gist die door mij beschikbaar gesteld wordt, waarvoor dank.
Elke winnaar van de loterij krijgt willekeurig 2 zakjes uit het assortiment van de Gozdawa gisten toegezonden. Er zijn dus in totaal 25 winnaars. 

Doel van de verloting is dat er ervaring wordt opgedaan met de Gozdawa en dat ervaringen gedeeld worden, vergelijkbaar met het topic over de Mangove Jack's gisten. Degenen die toe de prijswinnaars behoren worden daarom dringend verzocht hun ervaringen met de gisten te delen op dit forum.

Tot en met 14 februari 2015 kan aan de loterij worden deelgenomen door invulling van een Google formulier. De reacties worden automatisch opgeslagen in een spreadsheet. Je lotnummer is het nummer van de rij in de spreadsheet. Met behulp van een online digitale dobbelsteen zullen de prijswinnaars worden bepaald.

Naast het invullen van het formulier zijn de deelnemers ook verplicht een reactie te plaatsen in dit topic. Het is de bedoeling dat deze reactie heel kort is, bijvoorbeeld de mededeling dat het formulier ingevuld is. Graag niet discussiëren over de gisten. Daarvoor is een ander topic aangemaakt. Zie hier.
 
Per forumlid mag één keer het formulier worden ingevuld. Indien je tot de winnaars behoort zal je e-mailadres door mij worden doorgegeven aan Brouwmout.nl zodat met jou contact kan worden opgenomen voor het opvragen van je adresgegevens voor de verzending van de gist.

Naast het invullen van je forumnaam en het vermelden van de registratiedatum op het forum bevat het formulier nog een paar verplichte vragen. Deze vragen hebben betrekking op een kleine enquête over het gebruik van gedroogde gist.

Veel geluk toegewenst met de loterij.


Voor het geval jouw browser problemen heeft met het onderstaande ingebedde formulier geef ik hier de link
https://docs.google.com/forms/d/1P9ZiMAWGYF9tJoARpEEWYarbBLRINUaXaNFuavNKjaw/viewform?usp=send_form



Zie hieronder voor de ingevulde formulieren.


De spreadsheet kun je ook bekijken via
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1NYLtkvZaK9s53Py0qhm7putzEAXBfVsND_XvCTBHbLg/pubhtml
(Het bovenstaande venster wordt namelijk niet continu ververst.

njitsver


Eric v B

Goeie aktie! Fijn dat er steeds meer korrelgisten zijn en ook op de Nederlandse markt beschikbaar komen.

William


brouwmus

Ook ingevuld, ben benieuwd. Bedankt voor deze tombola!

Brouwers


foz


Oscar

BEN BENIEUWD, ingevuld, maar ik zie mijn reactie niet in de sheet?

guuz

Formulier ingevuld. Ik zie mijn naam ook niet Oscar.

Drents Hopbier

Citaat van: Jacques op 07-02-2015  12:02 u

Ingevuld uit nieuwsgierigheid.

Hopbier

Robert1968

Ook ingevuld (ik hydrateer de laatste tijd, maar deze optie staat er niet bij :))

EvdBroek


bolks


Hoppenbrouwers


Thamerdal

Leuke actie! Ik heb het formlier ook ingevuld  :degroeten:

Jacques

Citaat van: Oscar op 07-02-2015  12:41 uBEN BENIEUWD, ingevuld, maar ik zie mijn reactie niet in de sheet?

Die staat er wel. De gegevens in het kader worden niet continu ververst. Speciaal om te kunnen zien dat jouw gegevens verwerkt zijn heb ik nu ook een link geplaatst.

bierfan


Jacques

Citaat van: Robert de Boer op 07-02-2015  12:49 uOok ingevuld (ik hydrateer de laatste tijd, maar deze optie staat er niet bij :))

Ja wel. Dat is de optie "Ik ben nog aan het uitzoeken wat voor mij het beste werkt".

henkie


Hai


Lennert


rajd


Ronnie

Ook eens meegedaan, ik korrel heel vaak! herinner je "de korrel op de korrel" !

bierinjisp


HuygenMeester

Formulier ingevuld; ben benieuwd wat het wordt  of wort  ;)
 :degroeten:
Huygenmeester
Goeie actie van je Jacques om zo reclame-gelden beschikbaar te stellen. :proost:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.