Nieuw hier: Clements

Gestart door Clements, 24-07-2014 22:53 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Clements

Ik zal mezelf ook even voorstellen.
Mijn schoonvader en ik hebben het snode plan opgevat om een brouw installatie te gaan maken.
Mij schoonpa brouwt al een tijdje met van die 'start' paketten in een gist emmer. Hij vind het brouwen leuk en ik het bouwen :)

Het plan is om iets te gaan maken wat op de Braumeister lijkt, maischen en koken in 1 vat en een los vat. En alles netjes monitoren en aansturen met wat elektronica.
De komende tijd ga ik me 'wat' inlezen en plannen maken. Tzt komt er wel een bouwdraadje.

Groeten
Clements

Jacques

Een bouwer en een brouwer bij elkaar, dat komt goed!

Veel plezier toegewenst hier op het forum.

Adbrouwt

Welkom Clements, bouwen en dan brouwen. Misschien ga je straks het brouwen ook leuk vinden en moet je nogmaals bouwen om zelf te kunnen brouwen. Hoeveel willen jullie per keer gaan bRouwen?

Clements

We wonen niet zo ver uit elkaar, en we zullen denk ik wel samen aan de slag gaan met het brouwen.
Mijn schoonvader wil groot, hij ziet wel een afzetmarkt denk ik  8)
Ik zit meer te denken om een 50 liter RVS pan te kopen en daar het hele spul om heen te bouwen.

tdp

Citaat van: Clements op 25-07-2014  12:27 uWe wonen niet zo ver uit elkaar, en we zullen denk ik wel samen aan de slag gaan met het brouwen.
Mijn schoonvader wil groot, hij ziet wel een afzetmarkt denk ik  8)
Ik zit meer te denken om een 50 liter RVS pan te kopen en daar het hele spul om heen te bouwen.

Wellicht moet je eens zoeken op 'RIMS van Bas': Mooie "kloon" van een Braumeister, met enkele (in mijn ogen goede) aanpassingen!

In ieder geval welkom op het forum!

Groet,

de TDP

Clements

A bedankt, het is altijd goed om te kijken naar anderen en daar van te leren. :)

broeder

Hoi,


Ook namens mij welkom.
Lijkt mij top om samen met een familielid aan deze hobby te werken.
Succes en veel smaakvol plezier ermee.


Groet,
broeder Willem

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.