HeliYum

Gestart door seed7, 01-04-2014 19:47 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

seed7


Sjaak_Deventer


Peterrr

Rofl!  Prachtig :groots:

seed7


George81

Nice.
Mooi dat ze zo'n strak gezicht blijven houden :)

ciesvandekwis


George81

Interessant. Dus Helium is best een goede investering op het moment  ::)

Oscar

Ik zat er aan te denken om hier een testje mee te doen. Maar helium is daarvoor te duur... :-\

William

Citaat van: Oscar op 06-04-2014  00:56 uIk zat er aan te denken om hier een testje mee te doen. Maar helium is daarvoor te duur... :-\

Misschien met lachgas uit die slagroomcapsules?

Biermagneet

Citaat van: Oscar op 06-04-2014  00:56 uIk zat er aan te denken om hier een testje mee te doen. Maar helium is daarvoor te duur... :-\

GENIAAL! 
Leuk om je vrienden voor te zetten op een feestje.
Mocht je dit idee doorzetten Oscar offer ik me op om eventueel de kosten te delen of zo om een proefversie of iets te maken... voor een deel van de "buit"
Ben natuurlijk wel een 100% beginner :) maar ik voel hier wel een leermomentje van komen.

alrikdew

Citaat van: Oscar op 06-04-2014  00:56 uIk zat er aan te denken om hier een testje mee te doen. Maar helium is daarvoor te duur... :-\

Het zal alleen qua stemgeluid nooit dit effect hebben omdat de helium niet in je longen komt en daardoor ook geen piepstem zou kunnen komen. Wat hij zei over het gewicht van helium klopt ook dus waarschijnlijk zit er al heel snel geen "prik" meer in je bier na het openen...

Ik denk dat zo'n test zonde is van je geld!

Biermagneet


Niels B.

Citaat van: alrikdew op 06-04-2014  11:58 uHet zal alleen kwa stemgeluid nooit dit effect hebben omdat de helium niet in je longen komt en daardoor ook geen piepstem zou kunnen komen. Wat hij zei over het gewicht van helium klopt ook dus waarschijnlijk zit er al heel snel geen "prik" meer in je bier na het openen...

Ik denk dat zo'n test zonde is van je geld!

Maar je krijgt wel hoge toon boeren!

alrikdew

Citaat van: Niels B. op 07-04-2014  11:22 uMaar je krijgt wel hoge toon boeren!

Haha klopt!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.