Iwaki pomp nieuw kopen

Gestart door manly, 04-03-2013 16:06 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

manly


Hallo

Weet iemand waar je een nieuwe Iwaki MD 20RZ en een MD 15R kan kopen?
Waar kun je een alternatief vinden van deze pompen die werken op DC.
Op deze manier kun je gewoon de ingangsspanning variëren om het debiet te regelen.

Groeten

Manly

Pim

Houd voor een aantrekkelijke prijs een poosje eBay in de gaten. UK en DE (Duitsland) bieden regelmatig dit soort pompen aan. Let er wel op dat veel gebruikte pompen toegepast werden in ontwikkelmachines en ik weet niet in hoeverre je die chemische troep er uit krijgt.
Voorbeeld: Ik scoorde in Engeland een nieuwe Dual Head MD15 voor 60€ (35€ voor de pomp en € 25 voor verzending via UPS).

manly

Ik wil wel degelijk een nieuwe kopen bij een of andere webwinkel.
Anders gezegd, waar kan je Iwaki kopen naast ebay?

Pim

Ehhh   Kijk eens op Marktplaats    :weetniet:

Of wat dacht je van Iwaki ?   >:D

Anders even via Google wat zoeken.  :biersmile:

Joshua

Ik heb ooit 2 nieuwe md 30 gekocht bij een pompen handelaar in Yerseke. Even googlen en je vind het adres. Hij had toen een pallet opgekocht.

RobinB


Joshua


Pim

Ben benieuwd wat je er voor betaald hebt. Wil je dat vertellen ?

Joshua

Ik dacht rond 120 euro per stuk. Ik heb er toen meerdere meegenomen ook voor andere mensen van de club. Normaal is de prijs een veelvoud.

Pim


Biertester

Iwaki poppen hebben ze in Amsterdam   ;)

Joshua

Leg uit? Vat hem niet.

RobinB

Zie de topictitel: " Iwaki pop nieuw kopen" ;D

Joshua


Biertester

Ja je mag er niet op gaan liggen hoor!
Nee effe serieus. Is er ergens een prijslijst van nieuwe?
Ik heb een hele oude gekocht , de lagers zaten vast.
Heb daar mooie nieuwe ingezet.
B.

Pim

Heb nooit Iwaki prijslijsten gezien. Je kunt natuurlijk wel een offerte vragen via een van de sites (bijvoorbeeld Iwaki NL) maar dan zullen ze slechts de prijzen ven een of twee modellen geven en geen complete lijst (verwacht ik).

Abel

Kijk even voor Iwaki op Markplaats en zoek met gezocht Iwaki pomp, moet wel zeggen MD 20 is op

Mario72

Citaat van: Abel op 26-03-2017  21:55 uKijk even voor Iwaki op Markplaats en zoek met gezocht Iwaki pomp, moet wel zeggen MD 20 is op
Je weet dat je reageert op een topic van 4 jaar geleden. Ik denk niet dat de topic starter daar nu nog op zal reageren...

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.