Op zoek naar hobbybrouwers in Het Gooi...

Gestart door ZzemutaHh, 24-01-2013 09:51 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ZzemutaHh

Hoi! Addopaddo (uit Hilversum) en ikzelf (uit Bussum) vragen ons af welke hobbybrouwers er nog meer in Het Gooi actief zijn.

Wij zouden het namelijk ERG leuk vinden om elkaars bieren 'ns te proeven, ervaringen en kennis uit te wisselen enzovoorts.

Als je a. in 't Gooi woont en b. daar ook interesse voor hebt, laat dat dan eens weten!


Johannes

Ik heb dit topic even verplaatst en de andere verwijderd. 2 topics voor 1 onderwerp is namelijk onnodig en verwarrend.

citrasimcoe

mijn brouwmaat en ik wonen in Amsterdam Noord. Niet echt 't Gooi :) maar met de auto toch dichtbij.

Lijkt me prima om een keer af te spreken om wat bieren uit te wisselen; heel leerzaam om elkaar feedback te geven en zo :)

Frankie

Ik ben lid van de in Amersfoort. Niet echt het Gooi maar ook niet al te ver weg.

Ook ben ik regelmatig in het Gooi (Bussum) te vinden (zowat ieder weekend).

Groeten,
Frank



Ronald_


Addopaddo

Goed gedaan ZzemutaHh. We hebben in ieder geval geïnteresseerden. Binnenkort maar even een datum plannen dan.

Groet!

JanSt

Ik kom ook uit Hilversum.
Roep maar een datum.

citrasimcoe

Citaat van: Addopaddo op 24-01-2013  15:30 uBinnenkort maar even een datum plannen dan.

Groet!
Gezellig  ;D

Peterrr


ZzemutaHh

Wat mij betreft kunnen we 'ns een snuffelavond doen bij mij thuis in Bussum.

Aart
Addopaddo
Frankie
JanSt
Peterrr
Ronald_
Johannes
ZzemutaHh

Bijvoorbeeld op :

vrijdagavond 8 maart
vrijdagavond 15 maart
vrijdagavond 22 maart

Kunnen jullie aangeven wanneer je wel/niet kunt?


Roelof

Johannes

Citaat van: ZzemutaHh op 24-01-2013  17:20 uWat mij betreft kunnen we 'ns een snuffelavond doen bij mij thuis in Bussum.

Johannes


Das aardig hoor, maar ik woon niet in 't Gooi ;-)

Peterrr

Lijkt me leuk, ervaringen uit te wisselen ( brouw pas 1 jaar) en hoe we het doen en zo..

Ik zou in principe elke avond kunnen die je voorstelt, zouden we het ooit eens bij mij doen?
Dan zou het in het weekeinde moeten ( ik heb 3 vrouwen  type Goois en ben klein behuisd  ;))

Grt Peter

JanSt

Ik zou kunnen op 8 en de 22 maart..

Addopaddo


broeder

Hoi,

Een leuk initiatief. :beersmiley:
Als er nog een plekje vrij is wil ik ook wel eens kennismaken met jullie
en jullie biertjes, natuurlijk heb ik ook nog wel een paar sapjes staan.

Als het op data aankomt:
15 of 22 maart is nog blanco in de agenda.

Groet,
broeder Willem

citrasimcoe

Citaat van: ZzemutaHh op 24-01-2013  17:20 uWat mij betreft kunnen we 'ns een snuffelavond doen bij mij thuis in Bussum.

vrijdagavond 8 maart
vrijdagavond 15 maart
vrijdagavond 22 maart

Kunnen jullie aangeven wanneer je wel/niet kunt ?
Die data zijn prima voor mij  :biersmile:

Adbrouwt

Almere valt vast niet onder het Gooi. Dus vraag om een wild kaart voor een snuffel avond in Bussum. Lijkt me leuk om eens wat brouwers uit de omgeving te ontmoeten. Laat maar weten of er nog plaats is in de herberg.
Groet Ad  :degroeten:

ZzemutaHh

Guys, als jullie me allemaal ff een pm met emailadres en telefoonnummer sturen, dan wordt afspreken een stuk makkelijker en vervuilen we dit prachtige forum niet verder!

Ik ben snotverkouden maar mijn vrouw zei zo net: hee, wat ruikt dat bier fruitig. En dat was was mijn Cascade-IPA. Misschien doe ik het dan toch nog goed.

Roelof

citrasimcoe


JanSt


ZzemutaHh

Gentlemen, ik wil nu onze eerste Bussumse Biersnuffelavond' (wie heeft er een mooie naam) uitschrijven

máár

ik heb nog geen emailadres/telefoon van

broeder Willem
Peterrrrrr
Ronald_

Laat dat aub nog ff weten als je me wilt doen. De anderen krijgen vandaag meer info per mail, want dit forum is per slot van rekening geen datingsite!


Roelof

broeder

Citaat van: ZzemutaHh op 07-02-2013  12:04 uik heb nog geen emailadres/telefoon van

broeder Willem


Hoi,
Volgens mij moet je even in je berichtenbox kijken,
heb al eerder bericht gestuurd.
groet,
broeder Willem

Adbrouwt

Goois bier nat ras of Bier Bussnuffelnoir of gewoon

Biersnuffelavond  :groots:, lijkt me een goeie naam voor een potentiële leuke avond.
 

Peterrr

Hier ook al vaker, gemaild, en pm'd

Grt Peterr

huizerbrouwer

Hallo Gooische Brouwers:

Er bestaat al 10 jaar een Huizer Bierbrouwers Gilde.
Wij houden 1x per maand een bijeenkomst op de eerste vrijdag van de maand in Huizen uiteraard.
Organiseren proeverijen, brouwen gezamenlijk bier (de laatste is de Gooische Trol), maken uitstapjes
en leuteren over bier.
We hangen het allleen niet aan de grote klok dat we er zijn.

Interesse, ik hoor het wel.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.