broeder doet ook in etiketten_6

Gestart door broeder, 14-01-2013 20:11 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

broeder

deel 6  deel 6   deel 6   deel 6  deel 6   deel 6  deel 6  deel 6   deel 6   deel 6  deel 6   deel 6   deel 6  deel 6   deel 6  deel 6  deel 6   deel 6 
De vorige delen 1 t/m 5 kan je hier bekijken: http://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,20445.msg314015.html#msg314015

Het is al weer een poosje geleden dat ik etiketten uit mijn bestand geplaatst heb.
Dus nu maar weer eens aan de slag.
Dit etiket hebben we als jubileum-etiket gebruikt voor een gezamenlijke brouwsessie.
Ieder lid van de club kreeg daarbij natuurlijk zijn persoonlijke versie daarvan. (dit is dus mijne "brouwer Willem)
Op de foto een pand waar vroeger een brouwerij gezeteld heeft in Einbeck (D).
Voorwaar ik zeg u: dit was een subliem bokje en dus veel te snel op.


Dit is een tweede versie van de al eerder verschenen Cupula (deel 3)



"Vrouw in het spel"... dat krijg je ervan als echtgenotes van de clubleden zich met het beleid van de
Happy Hoppers willen gaan bemoeien. :police: :nut: :-[ >:( :-\     
Nondeju, dat was lachuh :groots:



Zo we hebben nu een jaartje over geslagen.
Nee... de brouwinstallatie stond niet op non-aktief.
Wel inmiddels een Rafael 3 en 4, een witbier Cupula 6, een Tripel zonder etiket en een lentebokje gebrouwen.
Deze bieren hadden ongewijzigde etiketten.
"Notre Dame de Saint Remy" is de vervanger geworden voor de al eerder gebruikte Rafael (deel 4 en 5).
deze Notre Dame gaat een heuse Rochefort 10 worden. En de Rafael wil voor een Rochefort 6 gaan gebruiken.
De naam "Notre Dame de Saint Remy" is de naam van de trappisten-abdij waar de Rochefort vandaan komt.


Dit is het voor deze keer
op naar deel 7...
groet broeder Willem

Drents Hopbier

Citaat van: broeder op 14-01-2013  20:11 udeel 6  deel 6   deel 6   deel 6  deel 6   deel 6  deel 6  deel 6   deel 6   deel 6  deel 6   deel 6   deel 6  deel 6   deel 6  deel 6  deel 6   deel 6 

Leuke etiketten, jammer van de taalfouten.

Hopbier

broeder

Citaat van: Drents Hopbier op 14-01-2013  20:23 uLeuke etiketten, jammer van de taalfouten.

Hopbier

Hoi Drents Hopbier,

Taalfouten? Slaat dat op deel 6??? of kijk/lees ik verkeerd?

groet
broeder Willem

Drents Hopbier

Citaat van: broeder op 16-01-2013  18:38 uTaalfouten? Slaat dat op deel 6??? of kijk/lees ik verkeerd?

Op etiket van Notre Dame:
werden aan toegevoegd (moet zijn werden er aan toegevoegd of werden toegevoegd)
Ik zou zeggen "in handen geven van" en gegeven en niet gegevens
smaak ten goede en niet te goede

Hopbier

Anton

Verrassend mooie etiketten. Er zit misschien wel meer werk in dan het brouwen. :biersmile:

Adbrouwt

Mooie etiketten. Altijd veel kleurig en rijk gevuld met Lappen geestige tekst. Jammer dat de nieuwe dichter des vaderlands al gekozen is anders had ik je voorgedragen (niet dat het geholpen zou hebben). Kan niet wachten op deel 7  :dansen: :hoera:

heijligers

Inderdaad kleurige etiketten, maar wat mij betreft iets te druk en met wat veel tekst. Ben wel benieuwd naar wat je nog meer hebt gemaakt.

broeder

Hoi brouwers M/V,

Je hebt gelijk Drents Hopbier... ik schaam me. :o :huilen:  :leren: Wordt aangepast.
Er komen nog meer etiketten in de vervolgseries.
 Groet,
broeder Willem

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.