Brand - (blond) wedstrijd voor hobbybrouwers 2013

Gestart door William, 25-12-2012 11:50 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jacques

Ik krijg net een telefoontje van een mededeelnemer aan de wedstrijd.

Op TV Limburg is vandaag een verslag te zien van de wedstrijd.
Om 18:00 uur is er weer een uitzending.

Ik heb digitale TV maar zie deze zender niet tussen de te ontvangen zenders...

Waarschijnlijk zal het filmpje over een paar dagen te zien zijn via internet. Maar de Limburgers onder ons kun om 18:00 uur kijken.

pincopallino

Terug van vakantie en wat lees ik " Jacques is de winnaar van de Brand wedstrijd voor hobbybrouwers 2013 " het verbaast mij niet! Van harte gefeliciteerd.

Hoppenbrouwers

Zojuist heb ik een mail gekregen van TVL en voor de geïnteresseerden heb ik hier de link om de aflevering over de brouwwedstrijd terug te kijken.

Tso hey Sjaak Jacques, wat kun jij kletsen. Ooit aan een eigen talkshow gedacht? ;)

Jacques

Citaat van: Hoppenbrouwers op 10-06-2013  20:41 uZojuist heb ik een mail gekregen van TVL en voor de geïnteresseerden heb ik hier de link om de aflevering over de brouwwedstrijd terug te kijken.

Tso hey Sjaak Jacques, wat kun jij kletsen. Ooit aan een eigen talkshow gedacht? ;)

Hoi Hoppenbrouwers bedankt voor het delen van de link.
Kletsen kan ik wel, waarom denk je dat ik dit forum begonnen ben?  :)

Muldermans

Jacques hartstikke leuk filmpje en erg mooi om te zien hoe overtuigend en vol passie je over bier en de hobby praat! Goede reclame weer voor het hobbybrouwen.

Hoppenbrouwers

Vandaag bracht de postbode de langverwachte enveloppe van Brand. Het heeft even geduurd maar dan krijg je ook wat!
Er zat een mooie overhemd in ipv een t-shirt. Stof is van erg stevige kwaliteit en ziet er nog eens mooi uit. Maatvoering is wat aan de ruime kant maar aangezien Brand zijn klanten kent is daar waarschijnlijk juist goed rekening mee gehouden :)

Ik ben er in ieder geval blij mee :)

Het is allemaal netjes verzorgt door de mensen uit Wijlre.

William

Inderdaad netjes verzorgd. Maar wanneer doe je zoiets aan? Door de zwarte kleur misschien tijdens mijn begrafenis zei ik tegen mijn vrouw. Nee, was haar antwoord, anders verdwijn je vanwege het Brandlogo nog in de oven ;D.

Over smaak valt te twisten.

Oscar

Citaat van: William op 24-07-2013  13:07 uInderdaad netjes verzorgd. Maar wanneer doe je zoiets aan?

Volgend jaar tijdens de Brandwedstrijd  :) of tijdens een open dag van de lokale brandweer... ;D ;D

Jacques

Citaat van: William op 24-07-2013  13:07 uInderdaad netjes verzorgd. Maar wanneer doe je zoiets aan?

Bij het brouwen van de Blozende Blonde wordt de desscode: black!
Dan wordt het Black Jack!

Hoppenbrouwers

Citaat van: Jacques op 24-07-2013  21:16 uDan wordt het Black Jack!
Het was toch Jacques? (op zijn Frans)   ;)

Citaat van: William op 24-07-2013  13:07 uInderdaad netjes verzorgd. Maar wanneer doe je zoiets aan?
Daar ben ik ook nog niet aan uit.
Citaat van: William op 24-07-2013  13:07 uDoor de zwarte kleur misschien tijdens mijn begrafenis zei ik tegen mijn vrouw. Nee, was haar antwoord, anders verdwijn je vanwege het Brandlogo nog in de oven ;D.
Dan ga je in ieder geval wel geheel in stijl.  ;)

McMelloW

Vandaag een berichtje in de mail van Pint. Hier staat het artikel met verwijzing naar het forum.

Jacques van harte gefeliciteerd.  :biersmile: :biersmile:

Jacques

Citaat van: McMelloW op 31-07-2013  16:58 uJacques van harte gefeliciteerd.  :biersmile: :biersmile:

Dank je.

Hoppenbrouwers

Vanaf vandaag is de infomercial op Discovery Channel te zien. klik hier voor de link.


Christiaan S

Leuke reclame, ik ben benieuwd hoe het bier smaakt.

Jacques

Zo te merken is er nog niemand die een link geplaatst heeft naar dit fimpje dat ik net op Youtube tegen kwam.


Christiaan S

Leuk filmpje, zoveel manieren om bier te brouwen.

Muldermans

Erg genieten dit filmpje! Het water loopt me in de mond :-D

René K

Citaat van: Muldermans op 04-08-2013  11:33 uErg genieten dit filmpje! Het water loopt me in de mond :-D

Nu het bier nog!  :biersmile: Leuk filmpje inderdaad!

Jacques

Citaat van: René K op 04-08-2013  13:31 uNu het bier nog!  :biersmile:

Het eerste brouwsel wordt op 12 augustus gebrouwen. Men is nu bezig met de giststarter die uiteindelijk een omvang zal hebben van 40 hl...

bierhenkie

Citaat van: Jacques op 04-08-2013  15:33 u..........de giststarter die uiteindelijk een omvang zal hebben van 40 hl...
Allemachtig! :groots:

bierfan

Hoeveel liter gaan ze brouwen dan? Ben benieuwd of het uiteindelijke resultaat nog hetzelfde smaakt
als het bier van Jacques.

Christiaan S

Citaat van: Jacques op 04-08-2013  15:33 uHet eerste brouwsel wordt op 12 augustus gebrouwen. Men is nu bezig met de giststarter die uiteindelijk een omvang zal hebben van 40 hl...
Wordt het bier overal verkrijgbaar? Ik wil er een paar proberen.

Drents Hopbier

Citaat van: Jacques op 04-08-2013  15:33 uHet eerste brouwsel wordt op 12 augustus gebrouwen. Men is nu bezig met de giststarter die uiteindelijk een omvang zal hebben van 40 hl...

40 hl op 350 hl ?

Hopbier

Jacques

Citaat van: bierfan op 04-08-2013  15:42 uHoeveel liter gaan ze brouwen dan? Ben benieuwd of het uiteindelijke resultaat nog hetzelfde smaakt
als het bier van Jacques.

Het worden heel veel liters. Ze hadden het over 35.000 hl in totaal! Het worden meerdere brouwsels.

Het bier zal verkocht worden via een landelijke supermarkt, een landelijke slijter en de Brand horecazaken. Welke supermarktketen en slijter het gaat worden weet ik nog niet. Waarschijnlijk hoor ik dat binnenkort.
Het bier komt dus zowel op de fles als op het fust in de handel.

Drents Hopbier

Citaat van: Jacques op 04-08-2013  16:37 uHet worden heel veel liters. Ze hadden het over 35.000 hl in totaal! Het worden meerdere brouwsels.

Van de pilsener van vorig jaar zijn 35000 liter (350 hl) gebrouwen. Zou van de Blozende Blonde 3,5 miljoen liter gebrouwen worden?

Hopbier

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.