Weld-be-gone hoe anders?

Gestart door John, 07-09-2011 22:12 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

John

Ik ben toe aan de doorvoeren van de gamellen voor mijn HERMS. Lassen schijnt erg moeilijk te zijn omdat de wand daarvoor erg dun is. Nu lees ik over RVS weld-be-gone en RVS huiddoorvoeren die daarvoor worden gebruikt. De artikelen daarover op dit forum zijn vrij oud. Zijn er mensen die deze doorvoeren al langere tijd in gebruik hebben? En blijven die lekvrij?

RobinB

Ze zijn sinds een paar jaar ook verkrijgbaar bij Brouwland. Misschien kan je bij hen informeren?
Ik heb d'r helaas geen ervaring mee.

EBC

Weld-B-Gone blijft lekvrij.
Ik gebruik ook doorvoeren van bargainfittings.com. Die zijn 100% rvs en zijn nog steeds lekvrij.

Lasvrije fittingen werken prima.

John

Ik ga definitief de weldles koppelingen gebruiken wail alleen in de binnenkant van mijn ketel een buisje naar beneden laten wijzen zodat de ketel helamaal leeggemompt kan worden. (Zal toch wel weer enkele (milli)liters per brouwsel schelen!). Kom alleen nergens op de web en het forum dergelijke lasloze koppelingen tegen waarbij ook aan de binnenkant iets geschroefd kan worden. Iemand een tip?

EBC

Dat kan met Weld-B-Gone en ook met die van bargainfittings...

Het is net wat je wilt vastschroeven en of je mannetje of vrouwtje nodig hebt.

John

Lijkt erop dat Bargainfittings niet naar Nederland verstuurt. Brouwland heeft maar heel beperkt assortiment. Wie weet waar ik ze wel kan kopen? Ik zoek me intussen SUF!!!

Kleine_Schriek


EBC

Citaat van: John op 14-09-2011  12:02 uLijkt erop dat Bargainfittings niet naar Nederland verstuurd. Brouwland heeft maar heel beperkt assortiment. Wie weet waar ik ze wel kan kopen? Ik zoek me intussen SUF!!!

Mailen met die kerel. Alleen kijken levert niks op. Praten helpt.

Jacques