16-09-2011 Bijeenkomst te Amsterdam

Gestart door gijzelaerr, 30-08-2011 16:25 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gijzelaerr

Beste bierbrouwer uit Amsterdam en omgeving,

Ik begrijp dat er geen brouwers gilde in Amsterdam is, wat een gemis. Ik ben nieuw in het brouwen en op dit forum, dus ik weet niet precies wat gebruikelijk is, maar ik heb een voorstel.

Ik stel voor om eens samen te komen en het te hebben over bier brouwen en elkaar brouwsel te proeven. Ik heb een mooie ruimte in Amsterdam-Oost die hier wel geschikt voor is. Vrijdag 16 september 2011 komt mij goed uit. Stuur me een PM als je wilt komen.


gijzelaerr

Een herinnering, het evenement gaat nog steeds door! Alle brouwers zijn welkom, 16 september 2011 rond een uurtje of 8. Stuur me een PM dan krijg je het adres + mijn telefoonnummer. Er zijn al een aantal bevestigingen, maar hoe meer mensen hoe meer vreugde. Het is in Amsterdam-Oost, 10 minuten lopen vanaf metrostation Wibautstraat.

gijzelaerr

Uiteindelijk was de opkomst niet groot, maar dat mocht de pret niet drukken. het was een geslaagde avond!

Oscar

Citaat van: gijzelaerr op 17-09-2011  11:38 uUiteindelijk was de opkomst niet groot, maar dat mocht de pret niet drukken. het was een geslaagde avond!

Hoeveel waren er? Wie waren er? Fotootje?  :)

Alchemist

Ik kon helaas niet komen. Na een leuke brouwdag bij Breugems in Zaandam, moest ik naar onze bedrijfsruimte om de schade te bekijken na een fikse brand bij onze bovenburen. Hopelijk de volgende keer beter, aannemende dat er een volgende keer komt.

jpt

Volgende keer beter. Ik ben blij dat je energie de moeite waard is geweest.

gijzelaerr

We waren met z'n vieren, helaas geen foto's :)

Jacques

Citaat van: gijzelaerr op 20-09-2011  16:08 uWe waren met z'n vieren, helaas geen foto's :)

Dat is in ieder geval een begin.