Kamperen bij het ONK 2011: Pre-ONK & After Party

Gestart door Oscar, 18-02-2011 12:48 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Oscar

1 week van te voren. 1e bericht is nu bijgewerkt en alle info en links staan daar in  :)

Sander J.

Hierbij geef ik mij ook op voor de BBQ.
Als medeorganisator heb ik mezelf al op de kampeerlijst gezet.
Groeten Sander.

Oscar

Top !! Ik heb z'n vermoeden dat dit jaar het Pre-onk en de afterparty toch wel het ONK zelf gaan verslaan.... >:D >:D  Het zal in ieder geval druk worden op de BBQ en super gezellig

DP

 ???

Als jullie geld overmaken voor de barbecue, zouden jullie dan
ONK2011 en je FORUMNAAM erbij kunnen zetten !  :groots:
Dan is het voor ons allemaal wat makkelijker,  :nut:

Super ! :biersmile:

Dave DP  :degroeten:

Oscar

En vanaf heden kan ik de tabel in het eerste bericht niet meer bijwerken....

William

Oscar, zowel ik als mijn partner bbq'en mee. De laatste staat er nog niet bij.

Oscar

Om de tabel op het forum bij te houden, maar ff een kopie gemaakt

NaamAanwezig op CampingDeelname BBQGereserveerdBBQ Betaald
OscarJaJaJaNee
BertJaJaJaJa
Herman HJaJaJaNee
RobinJa (Zaterdag)JaJaJa
Herman (Henielma)JaJaJaNee
Huub KrekelsNeeJaN.V.T.Nee
Backheyde(Will P)NeeJaN.V.T.Nee
CasparNeeJaN.V.T.Ja
Patrick(Broer Caspar)NeeJaN.V.T.Ja
WilliamNeeJaN.V.T.Ja
Vriendin William (Jeanine)NeeJaN.V.T.Ja
DaveNeeJaN.V.T.Ja
RikiNeeJaN.V.TJa
Brouwbedrijf (Jeroen?)JaJaJaJa
AdrieJaJaJaJa
MariusJa (zaterdag)JaJaNee
DavidJa (vrijdag)Ja (Vegetarisch)JaNee
EBC (Jasper)JaJaJaJa
DennisJa (Zaterdag)JaJaJa
RenskeJa (Zaterdag)JaJaJa
Koffie (Richard)JaJaJaNee
Vriend Koffie(Peter)JaJaJaNee
(De) GeertJa (Zaterdag)JaJaNee
JacquesNeeJaN.V.TJa
Paul LangenbergNeeJaN.V.TNee
Guuz(Peter)JaJaJaJa
ChristinaJaJaJaJa
Rowan HuigenJaJaJaJa
Ingrid (Vriendin Rowan)JaJaJaJa
Rudy (VEMP)JaNeeJaNee
Marc (Broer Rudy)JaJa (Vegetarisch)JaJa
LeonieJaJa (Vegetarisch)JaJa
Sander JJaJaJaNee
FabianJaJaJaNee
DagmarJaJaJaNee
Antoinette(Kleine schriek)JaJaJaJa
Reinko (Seekinbeer)Ja (Zaterdag)JaJaJa
Zigurana (Daniel Polders)JaJaJaNee
Theo VerschoorJaJaJaJa
Piet ZijlstraJaJaJaNee
Baster-brewer (Stephan)JaJaJaNee
AldoJaJaJaJa
Eigenaar camping (2x)JaJaJaOrg. ONK
MartenNeeJaN.V.TJa
AlardNeeJaN.V.TNee
Gerben HNeeJaNeeNee
NielsJaJaJaNee
OdinJaJaJaNee
JelleNeeJaN.V.TNee

* Hoe je kunt betalen voor de BBQ staat hier
* Hoe je je moet aanmelden voor de Camping staat hier

Aanmelden voor Camping en/of BBQ kan tot 1 week voor het ONK, dus tot ± 20/21 Mei 2011

 :degroeten:  [/tabular type=4]

Oscar

Citaat van: William op 12-04-2011  10:51 uOscar, zowel ik als mijn partner bbq'en mee.

Heeft jou partner een naam ?  ;)

Adrie

Ik heb de tabel wat betreft de Vier Broeders even aangepast.

William

Citaat van: Oscar op 12-04-2011  12:08 uHeeft jou partner een naam ?  ;)

Doe maar Jeanine.

Huub Krekels

Volgens mij wordt dit een record wat het aantal deelnemers betreft  :dansen:

Herman

Citaat van: DP op 31-03-2011  21:30 u:o
Organisatie !

Is er een mogelijkheid tot 380 volt op de camping?
Bij de meeste boerderijen is dat er wel, we kunnen dan 1 lijntje leggen en dan
via een powerkrat (zie eventueel draadje powerkrat) een verdeel punt maken, veel minder last van
kilometers verlengsnoeren. De powerkrat is trouwens niet meer voor handen (Maasland brouwerij) heb ik van MO begrepen,
wel heeft mijn schoonvader een antieke liggen die het nog doet! (boerderij hé)

Denk er maar eens over!
Want ik kom dus op dit moment met een vleeskoeler, en twee kegerators!  :proost:

groet,
DP  :degroeten:
Dave, ik heb gevraagd of ze krachtstroom hebben. Dit is het geval. Dus graag het powerkratje meenemen (wie o wie?), dan hebben we weer een zorg minder.
 
Iets minder goed nieuws heb ik ook. De eerder toegezegde douche is er helaas niet. Ik ga nog even praten met de eigenaar of we nog wat kunnen regelen. Maar bereid je voor op een frisse wasbeurt  :pan:

Oscar

Een douche is luxe op het ONK. Stinkend naar zweet en bier zullen we rond lopen... ;D ;D ;D  (Quick shower = Extra Deo) werk ook prima   :)

dennis

Citaat van: Oscar op 18-04-2011  22:34 u(Quick shower = Extra Deo) werk ook prima   :)
Dat was toch 'dry cleaning'?

DP

Citaat van: Herman op 18-04-2011  22:24 uDave, ik heb gevraagd of ze krachtstroom hebben. Dit is het geval. Dus graag het powerkratje meenemen (wie o wie?), dan hebben we weer een zorg minder.
 
Iets minder goed nieuws heb ik ook. De eerder toegezegde douche is er helaas niet. Ik ga nog even praten met de eigenaar of we nog wat kunnen regelen. Maar bereid je voor op een frisse wasbeurt  :pan:

De powerkrat is helaas niet meer beschikbaar, ik zal dus uitwijken naar de antieke versie.
Maar ik neem er één mee.

Groet Dave  :degroeten:

Alchemist

Mijn vrouw Dagmar en ik hebben ons ook aangemeld voor de camping. Uiteraard willen we ook gezellig meedoen met de BBQ. Bij deze melden Dagmar en ik (Fabian) zich aan voor de BBQ.

Kleine_Schriek

Het begint nu vreselijk te kriebelen en net groen licht gehad van manlief, dus ik kom! Hoe en wat precies moet ik nog even bedenken ;-) In ieder geval wil ik reserveren voor de BBQ!

VEMP

Wat betekent het onderdeel "gereserveerd"? Bij Marc en Leonie hoort ook vegetarisch.

Heb er zin in!

Oscar

Citaat van: VEMP op 24-04-2011  13:26 uWat betekend het onderdeel "gereserveerd"?

Of je de camping gereserveerd hebt bij Herman  ;)

VEMP

Ahzo, we hebben voor 3 man gereserveerd via de mail.

Kleine_Schriek

Ik heb gereserveerd en kom vrijdag per trein naar Assen. Ik kan waarschijnlijk pas na 18 uur vertrekken, dus kan op zijn vroegst om 21 uur in Assen staan. Echter, ik zie dat de laatste bus om 20.35 uur gaat vanaf Assen naar Veenhuizen.  :huilen:

Nu vroeg ik me af of er na dat tijdstip nog nuchtere mensen zijn die mij kunnen ophalen vanaf station Assen.

Je schijnt met een regiotaxi van Connexion te kunnen reizen. Iemand daar ervaring mee of al uitgezocht hoe dat werkt?

Oscar

Citaat van: Kleine_Schriek op 25-04-2011  20:51 uNu vroeg ik me af of er na dat tijdstip nog nuchtere mensen zijn die mij kunnen ophalen vanaf station Assen.

Dat moet vast wel lukken, denk ik... :)

Herman

Regiotaxi moet je volgens mij minstens een uur van tevoren bellen, dan staan ze vervolgens op je te wachten op het station. Ik heb er zelf tot nu toe geen gebruik van gemaakt.

Herman

Citaat van: Oscar op 12-04-2011  12:07 uSeekingbeer schijn ook betaald te hebben ?? Maar geen idee wie dat is   :weetniet: :weetniet:
Dat is Reinko, onze bierbrouwende Wiskundige.

Oscar

Citaat van: Herman op 25-04-2011  22:18 uDat is Reinko, onze bierbrouwende Wiskundige.

Oke... heeft ie zich ook voor de camping aangemeld?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.