Kamperen bij het ONK 2011: Pre-ONK & After Party

Gestart door Oscar, 18-02-2011 12:48 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DP

 ;D

O' Sorry, Oscar. (??)
Nee we komen als gast op de camping om mee te barbecueën, we slapen er niet.

groet,
Dave  :degroeten:

MO

Ik weet inderdaad niet of ik kom. Ik wil heel graag komen maar heb ook nogal wat bierfestivals komend seizoen.

JWVG

Ik kom niet  :-[. Ik heb die dag een ander evenement dat ik mede-organiseer. Ik zou er pas zaterdag avond bij de bbq bij kunnen zijn. Ondanks het feit dat dat het hoogtepunt van het ONK is, vind ik dat toch een beetje te gek voor zo'n grote afstand. Volgend jaar beter!

:degroeten: JW.

Rowan Huigen

Hey Oscar, leuk initiatief.
Ik ga wel naar het ONK maar weet nog niet of ik blijf bbq'en en camperen.
Als ik er ben zoek ik je/jullie in ieder geval wel op.
Gr. Rowan  :degroeten:


Hai

Citaat van: Oscar op 18-02-2011  12:48 uZo,

De ONK "gekte" is weer van start gegaan, dus ook het jaarlijkse kampeerweekend bij het ONK maar weer ff bespreekbaar maken.
Het ONK zelf is op 28 Mei, dus het kampeerweekend zou dan van 27-05 t/m 29-05 zijn. Het algemene programma van zo'n weekend is meestal:

* Vrijdag:  eind v/d middag/avond aankomst Kamping (Zelf even wat te eten regelen indien nodig). En dan gezellig elkaars biertjes proeven en gezellig keuvelen... :)  (Pre-ONK dus)
* Zaterdag overdag: ONK ! Gezellig!
* Zaterdag avond: BBQ op de camping met 1 of meerdere zelf gebrouwen bieren op de tap en natuurlijk genoeg op flesjes.. :)
* Zondag: Wakker worden, ontbijt en tent opruimen en wegwezen. Mijn ervaring is dat de meeste verbazend vroeg op zijn en zo rond 10.00 uur al wel klaar voor vertrek in de auto zitten....

Al met al zijn dit soort weekenden altijd erg gezellig... maar een ieder die de foto's van vorige jaren gezien heeft en of dit al vaker heeft meegemaakt weet dit wel. Echter komen er altijd weer mensen bij op het forum en verdwijnen er ook altijd mensen (  :(), maar er is altijd een harde kern aanwezig.. :)

Voorgaande jaren heb ik altijd het initiatief genomen tot het organiseren en regelen van de BBQ, maar dat stokje wil ik dit jaar ff aan iemand anders geven. Als het goed is, is er een camping vlak bij het ONK terrein, maar dat zal binnenkort hier wel gemeld worden.

Laten ik in de eerste post in deze draad maar meteen ff een lijst aanmaken van mensen die aanwezig zijn op de camping en wel of niet meedoen aan de BBQ.

NaamAanwezig op CampingDeelname BBQ
OscarJaJa
BertJaJa
Herman HJaJa
RobinJa (Zaterdag)Ja
Herman (Henielma)JaJa
Huub KrekelsNeeJa
Backheyde(Will P)NeeJa
CasparJa (Zaterdag)Ja
WilliamNeeJa
DaveNeeJa
RikiNeeJa

:degroeten:


Waar is het?

Oscar

Citaat van: Hai's op 24-02-2011  11:01 uWaar is het?

Heb je het ONK topic gemist?  Kijk ff op http://onk2011.brouwen.nl   ;)

Huub Krekels

Heeft iemand een tapinstallatie bij zich voor zaterdagavond????? Ik neem dan een vaatje mee. :biersmile:

Oscar

Citaat van: Huub Krekels op 28-02-2011  13:53 uHeeft iemand een tapinstallatie bij zich voor zaterdagavond?????

Ja !  :biersmile:  Zo'n Heineken thuistapje..... :)

Huub Krekels

Ik bedoel zo'n tapje waar een vaatje met een flachkopf op aangesloten kan worden. Koppeling neem ik zelf wel mee.  :degroeten:

Een echte tap dus  ^-^

Brouwbedrijf

Ik ga er ook bij zijn, van zaterdag tot en met zondag. En natuurlijk doe ik ook mee met de BBQ.

Ik ga naar de ONK, en ik neem mee in mijn koffer: rookstout (niet zo zwaar als mijn vorige Russian Imperial Smoked Stout, maar veel meer rook); Kliekenbier (als het een b'tje te drinken is); ...

Huub Krekels

Ik mis een paar van de vaste gasten nog Adrie? Jaques?

Jacques

Citaat van: Huub Krekels op 01-03-2011  00:56 uIk mis een paar van de vaste gasten nog Adrie? Jaques?

Kamperen heb ik tijdens het ONK nog nooit gedaan. Wel bezoek ik trouw de BBQ na afloop.
Hoe ik dit jaar doe weet ik nog niet. Misschien dat ik toch ergens in de buurt ga slapen.

Adrie

Citaat van: Huub Krekels op 01-03-2011  00:56 uIk mis een paar van de vaste gasten nog Adrie? Jaques?

Het is pas 1 maart.

Albertus

Citaat van: Adrie op 01-03-2011  08:23 uHet is pas 1 maart.

Jouw plaats in de auto is gereserveerd. :biersmile:

Bert

Adrie

Citaat van: Albertus op 01-03-2011  10:08 uJouw plaats in de auto is gereserveerd. :biersmile:

Top. Nou moet ik wel komen, natuurlijk.  :o

Huub Krekels

Waar is de geïmproviseerde camping nou. Bij het voetbalveld  :weetniet:

Herman

Citaat van: Huub Krekels op 02-03-2011  17:31 uWaar is de geïmproviseerde camping nou. Bij het voetbalveld  :weetniet:
Citaat van: Herman op 18-02-2011  16:00 uWe hebben afspraken over een kampeerterrein op 'loopafstand', dit wordt binnenkort wat concreter. Zie het als een privécamping voor ONK gangers. Ik ben zelf overigens ook van plan te kamperen, al zal dat beperkt zijn tot de zaterdagavond.
Zodra ik meer kan melden doe ik het, dat beloof ik je. Het is niet bij het voetbalveld, is ook een beetje raar wakker worden als ze een voetbal door de tent schieten >:D

Herman

Liefhebbers voor de camping kunnen zich melden via de organisatie van het ONK. De afspraak is dat we de reserveringen via één loket laten lopen, we zullen als ONK organisatie hierbij als dat loket fungeren. We hebben hier als organisatie verder geen belang bij, het valt officieel ook niet onder de vlag van het ONK. Zie het als hand en spandienst aan de deelnemers, vanwege het ontbreken van een officiële camping in Veenhuizen.

Op deze site vind je het emailadres waarop je je kan opgeven voor de camping (ovv van je contactgegevens, hier gaan we uiteraard vertrouwelijk mee om). Mocht je niet komen, graag ook even via dit adres afmelden.

Huub Krekels

Geef ons dan svp wel door waar wij 's avonds de camping kunnen vinden om daar gezellig samen te zijn en te barbecuen.  :degroeten:

Herman


Huub Krekels

Ik neem enkele scheutjes MERCUR HOP mee naar het ONK. Dus wie geïnteresseerd is laat het maar weten.

Oscar

Citaat van: Herman op 06-03-2011  22:17 uLiefhebbers voor de camping kunnen zich melden via de organisatie van het ONK.

Aangemeld  :)

Albertus

Citaat van: Oscar op 07-03-2011  11:47 uAangemeld  :)

En nog een! :biersmile:

Bert

Oscar

IK heb de tabel in de eerste post aangepast zodat er ook een overzicht is wie er reeds gereserveerd heeft  :)

Huub Krekels

Ik blijf niet overnachten op de camping maar ben wel 's avonds aanwezig en neem deel aan de barbecue. Ik hoef mij dan toch niet op te geven. Oscar, je hebt achter mijn naam "nog niet" gezet. Moet eigenlijk zijn. NVT.  ??? Dit geldt ook voor Backheyde (Wil Peters).

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.