Mensen/kopers/geintreseerde gezocht in: Speidel Braumeister 20 L

Gestart door Bierpresident, 08-02-2011 16:43 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

goom

Voor degene die interesse heeft, stuur mij een bericht.
Je ontvangt daarna een bericht hoe verder we aan de slag gaan en zal ik een inventarisatie doen van wie mee wilt doen.
Ik zal geen prijzen noemen via de site
Alleen degene die interesse hebben getoond krijgen dan bericht.
Tot uiterlijk 30 maart 2011 is opgave mogelijk.

kangaroox

Ok ik stuur een PM. Als we aardig wat korting krijgen en de Speidel zou niet bevallen (wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen), dan denk ik dat deze met geen/weinig verlies wel weer via marktplaats o.i.d. te verkopen is.  :biersmile:

Erick

Stel je voor dat er over een half jaar ineens 10 tegelijk worden aangeboden op Marktplaats   >:D

Hai

Van alle bezitters nog nooit iets negatiefs gehoord ;D

Hai

Hier kunnen we ook contact mee leggen:

http://www.labstuff.nl/contents/nl/d25.html 

Hier is ook de Speidel te verkrijgen.

jelle

Citaat van: Hai's op 04-03-2011  18:44 uHier kunnen we ook contact mee leggen:

http://www.labstuff.nl/contents/nl/d25.html 

Hier is ook de Speidel te verkrijgen.
heeft geen zin :nut:

Hai

Citaat van: jelle op 04-03-2011  19:23 uheeft geen zin :nut:

Waarom niet?

goom

Ik ga een andere topic openen die alleen voor het aanmelden bedoeld is en niet voor verdere prietpraat.

Hai

Citaat van: goom op 04-03-2011  20:21 uIk ga een andere topic openen die alleen voor het aanmelden bedoeld is en niet voor verdere prietpraat.

Dit topic moet jij alleen vullen met gegevens die je via PM. binnen krijgt.
Dit Topic kun jij sluiten en openen.
Anders gaat de discussie daar verder >:D

goom

Duidelijk
Alleen svp seriuese berichten dan.
En als iemand interesse heeft, graag een pm sturen

NewLine

Voor mij maakt het niks uit, maar in de andere topic was jullie voorgestelde werkwijze:

CiteerAanmelden kan tot 30 maart.
Hierna wordt een prijsopgave gevraagd en daarna kan je beslissen of je mee wilt doen.

Dat kan toch nooit werken? Je prijs zal afhangen van het aantal stuks. Stel je vraagt prijs voor 10 speidels en daarna beslissen er 5 niet meer mee te doen, dan zit je weer nergens. Hetgeen maphilip voorstelde lijkt me wel een goede werkwijze.

goom


Hai

Citaat van: goom op 05-03-2011  10:28 uStand van zaken: er zijn 6 gegadigden.

Bij mijn weten 8

1  Bierpresident                     20 liter
2  Goom                                 50 liter                               
3  Twonkey                            50 liter                         Isolatie mantel en koperen hoedje (deksel).               
4  William                               20 liter
5  Hai's                                  20 liter                          isolatiemantel
6  Rinusreus                          50 liter                          isolatiemantel
7  Kangaroox                         20 liter                         spiraalkoeler
8  Eric                                    20 liter                          isolatiemantel

kangaroox

Citaat van: NewLine op 05-03-2011  08:38 uVoor mij maakt het niks uit, maar in de andere topic was jullie voorgestelde werkwijze:

Dat kan toch nooit werken? Je prijs zal afhangen van het aantal stuks. Stel je vraagt prijs voor 10 speidels en daarna beslissen er 5 niet meer mee te doen, dan zit je weer nergens. Hetgeen maphilip voorstelde lijkt me wel een goede werkwijze.

Staffelkorting vragen lijkt mij. Laat de leverancier(s) maar aangeven hoeveel korting zij willen geven voor verschillende aantallen. Mogelijk lokt het hier dan nog meer gegadigden als de korting interessant blijkt te zijn.

William

Ik heb het al in een gesloten topic aangegeven:
CiteerIK denk dat we onderling een minimale korting moeten afspreken waarboven je bij getoonde interesse gewoon niet mag uitstappen (via pm -> Goom). Verder op het forum niet teveel praten over prijzen en kortingen aangezien leveranciers mee kunnen lezen.

Dus toon serieuze interesse via Goom, dan komt er vast een aantrekkelijk korting uit. ;)


goom

Bedankt William.
Ik wacht op nog reacties, dus vandaar dat er al 6 gegadigden zijn.

Voor alle anderen, goed lezen en reageren als je serieus interesse hebt.
Verdere mededelingen krijgen alleen genteresseerden die bij mij bekend zijn (dus gereageerd hebben).

RobinB

Is het anders niet beter (om meelezen van aanbieders te voorkomen) deze draad naar het praatcafe te verplaatsen? Het praatcafe is niet voor gasten toegankelijk.
 
Dan kan de prijs dus gewoon in de draad getoond worden wat mogelijk meer gegadigden trekt...

William

Citaat van: RobinB op 05-03-2011  18:37 uDan kan de prijs dus gewoon in de draad getoond worden wat mogelijk meer gegadigden trekt...


Had jij ook niet ooit aangegeven belangstelling te hebben...




Johannes

Ik had nav Robins opmerking het topic verplaatst naar het praatcafe, echter nieuwe leden hebben geen toegang dus komt de animo niet ten goede. Ik heb het topic daarom teruggezet.

RobinB

Ik zie dat het inmiddels gebeurt is, bedankt Johannes!
Alweer terug...

Sorry William, ooit misschien, maar deze ronde laat ik aan me voorbij gaan!
Ik ben nu nog een jonge god die wel kan sjouwen met zware ketels. ;)

William

Citaat van: RobinB op 05-03-2011  19:28 uIk ben nu nog een jonge god die wel kan sjouwen met zware ketels. ;)


 :o   Die periode heb ik al achter me gelaten ;D

kangaroox


Hai

Citaat van: RobinB op 05-03-2011  19:28 uIk zie dat het inmiddels gebeurt is, bedankt Johannes!
Alweer terug...

Sorry William, ooit misschien, maar deze ronde laat ik aan me voorbij gaan!
Ik ben nu nog een jonge god die wel kan sjouwen met zware ketels. ;)

I am a real Speidel ADONIS soon 8)

rinusreus


Hai

Citaat van: goom op 05-03-2011  14:55 uBedankt William.
Ik wacht op nog reacties, dus vandaar dat er al 6 gegadigden zijn.

Voor alle anderen, goed lezen en reageren als je serieus interesse hebt.
Verdere mededelingen krijgen alleen genteresseerden die bij mij bekend zijn (dus gereageerd hebben).
Van welke van de 8 personen die op mijn lijstje staan heb je nog geen bericht gehad?


Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.