28-5-2011 ONK in het Noorden: Veenhuizen (Dr.)

Gestart door Herman, 05-07-2010 20:31 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zigurana

Hoi!
Ik kom ook naar het ONK, lijkt me leuk om jullie allemaal weer eens te zien, en de nieuwe brouwerij te bekijken.

Ik wil me ook graag opgeven voor de bbq!

Ik heb al naar 'info-onk2011' gemaild voor een camping reservering, en zit nog te dubben of ik een biertje zal insturen of niet.
Moet ik verder nog ergens opgeven voor het een of ander?

Oscar

Citaat van: zigurana op 27-04-2011  11:22 uIk wil me ook graag opgeven voor de bbq!

Wat is je echte naam ook al weer?

De-Geert

Citaat van: De-Geert op 27-04-2011  08:26 u296 gaat in ieder geval wel lukken.
Ik heb me aangemeld, kan alleen helaas niet aangeven dat ik lid ben van het WHO.

Oscar


koffie


Herman

Citaat van: De-Geert op 27-04-2011  08:26 u296 gaat in ieder geval wel lukken.
Dat klopt, het zijn er inmiddels 351. Er even van uit gaande dat ook iedereen betaald zijn we mooi op weg naar een redelijk aantal deelnemers. Nog een kleine 50 er bij zou mooi zijn!

Oscar

Dat gaat lekker snel die laatste dagen...er zullen er vast nog wat bij komen. Ik hoop dat iedereen zijn best gedaan heeft zodat ik over twee weken een prettig weekend heb... ;D ;D

Herman

Ach ja, ik herken het bij me zelf. Op het laatste moment even proeven welke bieren je wilt inzenden (vooral de verse) en dan inzenden of soms snel bottelen en nog even inzenden ;)  Helaas mag ik dit jaar niet meedoen.. :-[

broeder

Hellup... hellup...

Voor mijn deelname aan het onk
moet ik voor de inschrijving geld overboeken.
Nu heb ik alle gegevens... behalve
postcode en plaats van de rekeninghouder (st petrigilde)
en dat wil mijn internetSNS ook weten.
Weet iemand dat? Graag met spoed antwoord.
Bij voorbaat enorm veel dank.

Willem

Herman


Tsjerk

Citaat van: Oscar op 07-10-2010  22:46 u:hoera: Tsjerk, je mag hoor!   ;D ;D ;D

De etiketjes zijn gedrukt. Morgen de boel bij elkaar zoeken en de hele handel afleveren.

Ik ben er klaar voor!  :stokpaard:

Herman

De laatste loodjes voor onze hoofdpiet inschrijvingen, we zitten inmiddels op 365 bieren. Een bier per dag zeg maar. Ik ben benieuwd waar we op uitkomen, 400 zal lastig worden. Maar mogelijk proeven we op Koninginnedag nog even van onze bieren en besluiten we dat lekkere biertje toch maar even in te sturen?
Volgende week wacht ons de schone taak om te gaan rijden om de flessen op te halen! Iemand een idee hoeveel kratten in een stationwagon passen?

Fons

Heb nog net kunnen inschrijven, en de etiketten zijn inmiddels binnen.
Nu alleen nog even bottelen.

Oscar

Citaat van: Fons op 29-04-2011  23:04 uNu alleen nog even bottelen.

Wow... dat wordt spannend... :)

Citaat van: Herman op 29-04-2011  22:57 uDe laatste loodjes voor onze hoofdpiet inschrijvingen, we zitten inmiddels op 365 bieren.

Netjes!!  Ik hoop dat we "De Klus" weer in 2 dagen kunnen "Klaren"  :biersmile:

Citaat van: Herman op 29-04-2011  22:57 uIk ben benieuwd waar we op uitkomen, 400 zal lastig worden.

Hoezo? Dat is toch niet jullie probleem?  ;D ;D

Herman

Geen probleem, maar dat was voor de begroting wel onze Target. Je wilt er als gilden geen geld op bijleggen ten slotte.

Oscar

Citaat van: Herman op 29-04-2011  23:18 uGeen probleem, maar dat was voor de begroting wel onze Target. Je wilt er als gilden geen geld op bijleggen ten slotte.

Ik hoop niet dat jullie op 400 deelnemers begroot hebben, want dan hebben jullie krap begroot, wat over het algemeen niet slim is. Het is normaliter wel de bedoeling dat je er als organisatie iets op verdient, of op zijn minst kiet speelt.  Maar een paar euro verdienen is nooit weg. Op de dag zelf hebben jullie ongetwijfeld ook nog wat dingen/activiteiten/bierverkoop wat iets oplevert?  :)

Herman

Het is geen kritiek punt hoor, we hebben met een bandbreedte rekening gehouden en hebben ook sponsoren natuurlijk. Maar je moet wel ergens voor gaan, vandaar 400 bieren. Da's minder dan de afgelopen 2 jaren voor zover ik weet. Maar met de huidige score ben ik persoonlijk al best blij hoor. 'Doar bin ik best bliede met' zoals we in Grunn'n zegg'n.

Oscar

Ik vind 365 ook een mooi getal... Eigenlijk moet er nog 0,25 bier bij dan hebben we de schrikkelbieren ook gecovered  ;D ;D ;D

Herman

LOL ;D
Ik verwacht dat de teller op zo'n 380 bieren zal stoppen, maar we zullen het wel zien!

Tsjerk

Citaat van: Fons op 29-04-2011  23:04 uHeb nog net kunnen inschrijven, en de etiketten zijn inmiddels binnen.
Nu alleen nog even bottelen.

Ik heb nog een witbiertje in het gistvat staan.

Ik kan 'em nog aanmelden?  :denken:

MO

400 x 3 = 1200 / 24 = 50.

Jullie hebben al gezorgd voor 50 lege kratten, ONK organisatie? Ik wil mijn kratten namelijk heel graag houden.

Oscar

Citaat van: MO op 29-04-2011  23:56 uJullie hebben al gezorgd voor 50 lege kratten, ONK organisatie?

Dat neem ik aan, want ze krijgen alleen flesjes mee bij mij... ;D

Herman

Citaat van: MO op 29-04-2011  23:56 u400 x 3 = 1200 / 24 = 50.

Jullie hebben al gezorgd voor 50 lege kratten, ONK organisatie? Ik wil mijn kratten namelijk heel graag houden.
Dat komt goed Martin!

broeder

Citaat van: Herman op 29-04-2011  19:36 uWillem, ik vraag het wel even na.

Mannuh...
Bedankt voor de snelle reactie.
Heb inmiddels kunnen overmaken.
Dus het zal goed komen.

Willem

Chemicalbrewer

Vandaag mijn 4 brouwsels gaan afgeven in Brouwland. Ze wisten daar van niks eerst :-)  , ik heb ze toen op internet laten zoeken naar de lijst met inleveradressen. Een paar telefoontjes later was het in orde :p.
Ik ben blijkbaar een van de weinige Belgen die meedoet?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.