Felicitaties en nabeschouwingen ONK 2010 te Amersfoort

Gestart door JeroenCV, 05-06-2010 17:35 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De-Geert

Caspar natuurlijk ook gefeliciteerd, maar voor jou was het ten eerste een thuiswedstrijd en ten tweede de normaalste zaak van de wereld om te winnen. Nee geintje, respect dat je het weer flikt.

Maar toch met name de iets minder lang meedraaiende brouwers, Vemp (Rudy?)  en Dennis, gefeliciteerd!  :duimop:

Gerb

Caspar, van harte! Ik ben toch ook wel een beetje jaloers op je. Volgende keer hoop ik ook eens een prijs te winnen.

dennis

Alle overige winnaars ook gefeliciteerd!  Goed gedaan!

JOT

Piet O: Van harte gefeliciteerd met je 2e prijs in de klasse A.

En ook alle anderen: Van harte gefeliciteerd.

Kleine_Schriek

Alle winnaars van harte! Smak smok smak (van mij dan ;-) )
Antoinette

Blauwe Brouwer

Ik was er gister niet bij helaas.

Alle winnaars in ieder geval gefeliciteerd!!!

Mo

MM


Jacques

Het forum was weer goed vertegenwoordigd onder de prijswinnaars.

Iedereen van harte gefeliciteerd.

Bij deze wil ik mijn waardering uitspreken voor de uitstekende organisatie van deze ONK-dag. Jullie inspanningen en het mooie weer hebben er een schitterende dag van gemaakt.

Hier nog een aantal foto's.


Natuurlijk ontbraken de demonstraties bierbrouwen niet. Hier zie je het gebruik van een hopzak in actie.


Gezellig bijkletsen.


Op een heel relaxte locatie.


De muzikale omlijsting deed goed zijn best!


Tsjonge, wat een eiwituitvlokking!


De voorzitter van het BKG doet verslag van de keuring.


Onze Caspar Kuik, de kampioen met 96 punten!

Voor meer foto's zie hier
De slideshow begint met een paar foto's waarop forumleden te zien zijn. Daarnaast heb ik gedurende de gehele prijsuitreiking foto's gemaakt. Alle prijswinnaars of hun vervangers zijn dan ook vastgelegd.
Opvallend is dat onder de prijswinnaars veel winnaars zitten van vorige ONK's.


Caspar

Bedankt voor de felicitaties allemaal! Ik heb het gister en eergister super naar mijn zin gehad, de organisatie was top en het weer was fantastisch. Het was voor mij inderdaad een thuis wedstrijd, dus ik kon lekker op het fietsje komen :proost: .

Alle andere prijswinnaars, ook van harte gefeliciteerd! Er zijn behoorlijk wat forummers in de prijzen gevallen dit jaar :dansen: .

Sjakie

Casper en alle andere winnaars, ook namens mij,
van harte gefeliciteerd!

ed

Waar blijft die uitslag toch.  :weetniet: Ik begin langzamerhand toch wel nieuwsgierig te worden.

Ed

Oscar

Citaat van: ed op 06-06-2010  16:56 uWaar blijft die uitslag toch.  :weetniet: Ik begin langzamerhand toch wel nieuwsgierig te worden.

Tsja..dat gaat dit jaar niet zo heel vlot....

Brouwbedrijf

Het was een mooi feest van pre-onk tot after-party.
De lezing van mevr Dr. Prof Aafje was interessant, hier ga ik mijn dokter mee om de oren slaan. "Wat nou ... geen bier meer? Maar eigenlijk was het niets nieuws. Jammer, ik had iets meer verwacht van iemand van dït kaliber.
Het verhaal van Derek Walsh over bier in cambinatie met eten wat vast en zeker interessant. Helaas heb ik er nauwelijks iets van kunnen verstaan. Nu weet ik nog steeds niet of ik de haring direct of 10 minuten na het einde van het koken moet toevoegen.  :weetniet:

 :groots: Verder hulde aan de organisatie de bierkeurmeesters en de winnaars. :groots:


Cambrinus

Ik heb gisteren wat foto's gemaakt. Deze foto's vinden jullie hier: http://www.cambrinus.nl/ONK2010/.

Houtens Brouw Collectief (http://www.cambrinus.nl/hbc/) heeft ook goed gepresteerd: 2e prijs in categorie B met een Alt!!  :biersmile:

Brouw ze!
Jan Ausems

Blauwe Brouwer

Ik hoop dat de uitslagen snel online staan: ik heb nl wel meegedaan en ben dus een pietsie nieuwsgierig, vooral omdat ik er niet was.

Maar inderdaad veel punten die ik hier hoor genoemd zijn erg hoog 90+ 

Da's topklasse!

Mo

glaasjebier

Ook namens mij allemaal van harte gefeliciteerd!!
 :groots: :groots: :groots: :groots:
 Ik kon er helaas niet bij zijn, volgend jaar ga ik ook maar eens een biertje insturen!

Adrie

Alle winnaars, nogmaals van harte. Het was weer een groot feest op de camping en bij het ONK, al was de periode tussen lezingen en uitslagen wel wat lang. Verder was de organisatie uitstekend.

En nu maar weer wachten op de MTG hobbybrouwendag.

Oscar

En hier de filmpjes:

De Keuring...



Eindronde keuring:


De BBQ:


Albertus


Leuk die filmpjes Oscar.
Nog even nagenieten. :biersmile:

Bert

RobinB

Gefeliciteerd allemaal, en Caspar uiteraard in het bijzonder!
:duimop:

DP

 ;D

Keurig per post de uitslag gekregen erg leuk en top verzorgd.
Klasse A : 71 punten.  ;D

Ben erg tevreden !  :biersmile:

groet, DP :proost:

jacob

Gefeliciteerd allemaal, vooral Casper  :proost:
Ik zag een lijstje van je, met de punten van je bieren en dat zag er een beetje overdreven uit  :groots:


Herman

Allen gefeliciteerd, Caspar nogmaals in het bijzonder.
Ik ben benieuwd wanneer de uitslagen geplaatst gaan worden, dat hoeft toch niet zo lang te duren?

Oscar

Citaat van: Herman op 07-06-2010  21:20 uIk ben benieuwd wanneer de uitslagen geplaatst gaan worden, dat hoeft toch niet zo lang te duren?

Iedereen zit hierop te wachten ....het BKG, ikke en verder iedereen...Hans W heeft al gebeld met de organisatie, dus ik hoop dat e.e.a snel geregld wordt. Maar de organisatie heeft dit jaar , voor de verandering, maar weer eens excel uit de kast gehaalt (i.pv. Het LABO keurings programma) waardoor publicatie op internet weer wat meer werk is....

Ik weet het ook niet, maar betreur het dat dit weer op zich laat wachten.

tstn

Dames en heren bij deze staan de uitslagen op de site van het ONK 2010.
http://onk2010.amervallei.nl

Namens de organisatie, dank voor alle positieve reacties hier op het FORUM. We hebben zelf ook enorm genoten van de fantastische afsluiting van het ONK 2010.
Het weer zat natuurlijk erg mee. We hadden wat dat betreft niet beter kunnen wensen.

Bij deze wensen we de organisatie van het ONK 2011 alvast erg veel succes toe.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.