Felicitaties en nabeschouwingen ONK 2010 te Amersfoort

Gestart door JeroenCV, 05-06-2010 17:35 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JeroenCV

Casper Kuik algemeen kampioen. Gefeliciteerd!!!!

Tsjerk

Citaat van: JeroenCV op 05-06-2010  17:35 uCasper Kuik algemeen kampioen. Gefeliciteerd!!!!

Caspar, gefeliciteerd. Het is je van harte gegund.  :duimop:

DP

Citaat van: JeroenCV op 05-06-2010  17:35 uCasper kuik algemeen kampioen. Gefeliciteerd!!!!


 :biersmile:
Gefeliciteerd Casper !!  :groots:

Hopmans


BuBS

Ik hoorde van de week dat de winnaar een Americain Red DIPA gebrouwen had.
Wat gegoogled op HB en ik kwam op Casper uit ( geloof ik )
Maar gefeliciteerd !!!!!
De keurmeester vond het een geweldig bier.

Gr BuBs

ed

Is de uitslag ook al ergens op internet te vinden?  :weetniet:

Of zit iedereen nu laveloos op de camping? :nut:

Ed

dennis

Nou, ik had net Geert aan de lijn en die was nog niet laveloos.  De winnaar van categorie A heb ik van hem doorgekregen, dat was ik!  :nut:  Met mijn 4de brouwsel, de hobbybrouwen ESB, ingestuurd als Britse Pale Ale.  92 punten!  Ik neem er nog eentje!  :proost:

William

Gefeliciteerd Dennis! We misten je.

Ik geloof dat ik er nog eentje heb staan.

VEMP

Caspar, gefeliciteerd! Je naam deed al de ronde. Mooi resultaat.

Was een leuke dag. Goede lezing van Derek. Complimenten voor de organisatie!

William

Citaat van: VEMP op 05-06-2010  22:04 uWas een leuke dag. Goede lezing van Derek. Complimenten voor de organisatie!

Niet te bescheiden VEMP. Volgens mij heb jij ook een leuk resultaat geboekt, toch?

JeroenCV

Casper zit naast me en zegt: camping, zuipen, bier. Adrie: de muzikale omlijsting is goed te verstaan; smartlappen!

RobinB


JeroenCV

Gelukkig belichten de mobiletjes de camping

RobinB

Inderdaad, en Oscar wordt ge-delta brotherd ;-)

dennis

Dank je William. Als het niet zo is dan kun je er nog wel een komen halen, je bent wel eens in de buurt geloof ik...

Oja, nog een uitslag: Geert had geloof ik de eerste prijs met zijn Rauchbier, in klasse E.

JeroenCV


De-Geert

Citaat van: dennis op 05-06-2010  23:05 uOja, nog een uitslag: Geert had geloof ik de eerste prijs met zijn Rauchbier, in klasse E.
Euhm, het was een 2e prijs en klasse V  ;D

dennis

 ;D Toen ik het poste zat ik te denken... had ik het nou goed gehoord?  Want ik was nog een beetje van de kaart van de mededeling dat ik klasse A gewonnen had.

JWVG

Goed gedaan mensen! Met Caspar, Rudi, Geert en Dennis heeft het forum het niet gek gedaan, denk ik. Het was in ieder geval heel gezellig, ik heb genoten  :biersmile:. Ik heb, zoals meestal, weer heel degelijk maar niet uitmuntend gescoord: mijn vier biertjes scoorden 74, 83, 85 en 86 punten. Weet iemand of de uitslagen online zijn gepubliceerd?

 :degroeten: JW.

dennis

Hey JW, ik hoorde dat je nog wat voor me hebt...

De uitslag was toch al een week bekend, dan zou ik denken, die hebben ze wel klaar staan om te publiceren!  Ik geef mezelf de schuld dat ik niet alle details weet, had ik er maar bij moeten zijn, maar er zijn dus meer mensen die informatie missen ;)

Gerb

Ik zie de uitslag nog niet staan op de site. Wanneer komt die? Winnaars? En zijn er foto's?

JWVG

Die prijs heb ik verpatst gisteravond op de camping, in ruil voor een paar biertjes van Caspar  :D.
 
:degroeten: JW.

(Kom maar ophalen! In ruil voor het desbetreffende biertje mag je hem hebben. En volgende keer op komen dagen op wedstrijden waaraan je meedoet, he!)

dennis

Citaat van: JWVG op 06-06-2010  09:31 uDie prijs heb ik verpatst gisteravond op de camping, in ruil voor een paar biertjes van Caspar  :D.
 
:degroeten: JW.

(Kom maar ophalen! In ruil voor het desbetreffende biertje mag je hem hebben. En volgende keer op komen dagen op wedstrijden waaraan je meedoet, he!)

 :-[ ja JW ;)

Ik ben er over een half uurtje.

VEMP

Citaat van: William op 05-06-2010  22:19 uNiet te bescheiden VEMP. Volgens mij heb jij ook een leuk resultaat geboekt, toch?

Ik was verrast, derde prijs in klasse C met 93 punten voor mijn IPA. Ben benieuwd naar de andere uitslagen.

Oxhead

Iedereen maar vooral Caspar gefeliciteerd  samenvol  

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.