Hopinkoop voor de ESB

Gestart door De-Geert, 23-01-2010 11:54 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De-Geert

Ik maak even een nieuwe draad aan, zodat andere forummers geen last van ons hebben. (of andersom :) )

Van der Kooy heeft aangegeven dat het goedkomt met de Northdown. Als ik het goed heb begrepen hoeven we niet samen in te kopen, maar het kan natuurlijk wel. Je betaalt wel verzendkosten, dus als je alleen hop nodig hebt kan het wel handig zijn om dat te doen.
Het mooiste zou zijn als mensen uit 1 stad samen inkopen, maar het kan ook via mij. Dan stuur ik het door en dat kost veel minder.

Dus als je via mij wilt bestellen, geef dat even hieronder aan. Voor de Wageningers, wij regelen wel even wat onderling. Dat hoeft niet via deze draad.




Sjakie

Dan wil ik graag 250 gram "bestellen".
Volgens mij kan dat gewoon in een grote enveloppe. Dan zal ik via de pb wel de betaling met je regelen.
Ik bestel normaal niets bij vd kooy. En ik heb op het moment niets nodig. Dus dan zal het wel geld gaan schelen denk ik.

Groeten,
Ronald.

De-Geert


Oscar

Voor mij ook 1 pakje (125 gram ?) overdracht op Zythos?  :)

MO

Challenger heb ik zeker op voorraad, EK goldings weet ik niet uit mijn hoofd (en ik ben nu niet thuis). Northdown en Target moet ik dus hebben. Target kan ik waarschijnlijk van William krijgen, Northdown blijft over. Ik denk dat ik 100 g nodig heb, ik zal morgen bevestigen of ik mee doe met de vd Kooij bestelling, OK? Ook zal ik maandag Maasland eens bellen want ik weet bijna zeker dat daar geen pale mout op voorraad is. Daar kom ik net achter als William weer terug is van Brouwland (hij is daar vanmiddag geweest).

Waar zou ik dan het beste pale mout vandaag kunnen halen? Ook vd Kooij, of heeft iemand nog een kilo of 7 of zo over?

Wat een gedoe allemaal, dat gekloon, maar ik doe mijn best!

Henielma

Ik heb dinsdagavond een volle zak pale mout gekocht bij Frans. Volgens mij ging hij heel binnenkort een Brouwland bestelling doen. Dus misschien heeft Frans alweer pale mout.

Ik had voor de Kerst pale mout bestelt bij Frans maar toen had hij het niet en moest ik naar JWVG. Daarom dacht ik dinsdag doe maar een volle zak. Als je bij Frans niet kan slagen kan je hier wel wat kilo's halen als je wil Martin.

MO

Ik heb zitten rekenen en ik heb meer dan genoeg aan 100 g Northdown. Zou dat voor mij bij vd Kooij besteld kunnen worden?

William, heb jij voor mij 50 g Target en 20 g EK Goldings?

Herman

Ik bestel zelf wel bij vd Kooy, dat lijkt me goedkoper dan door NL heen en weer sturen. Rij ik meteen ff langs voor een zak pilsmout, die is toch bijna op.

William

Citaat van: MO op 24-01-2010  22:51 uWilliam, heb jij voor mij 50 g Target en 20 g EK Goldings?

Dat heb ik.

De-Geert

Citaat van: MO op 24-01-2010  22:51 uIk heb zitten rekenen en ik heb meer dan genoeg aan 100 g Northdown. Zou dat voor mij bij vd Kooij besteld kunnen worden?
Staat genoteerd.

Citaat van: Herman op 24-01-2010  22:58 uIk bestel zelf wel bij vd Kooy, dat lijkt me goedkoper dan door NL heen en weer sturen. Rij ik meteen ff langs voor een zak pilsmout, die is toch bijna op.
Perfecto!

RobinB

Ik ga ook zelf wel ff langs, nog ander spul halen :)

De-Geert

De Northdown is binnen bij vd Kooy, 8,7%, in zakken van 125 gram.
Ze hebben ook Chinook 12.7%, Willamette 6.7% en Crystal 3%.


RobinB

Cool, chinook!
Wat is crystal, ook een C-achtige Amerikaan?

De-Geert

Volgens mij is Crystal meer een Hallertau-achtige.

RobinB

Ow... Jammer, nu je het zegt, volgens mij heeft EBC het daar wel eens over gehad inderdaad.

MO

Mjammie. Wil je voor mij 125 g Northdown en 250 g Chinook meenemen? Kan ik eindelijk mijn oude vertrouwde verrukkelukke APA weer brouwen

De-Geert


TVERSCH

Ik heb gisteren besteld bij vd Kooy, dus dat komt goed.
Hij was wel verbaasd dat iemand Nortdown bestelde, omdat hij het net binnen had en het nog niet in de webwinkel staat aangegeven.
 :degroeten:

De-Geert

Mooi zo, dan weet ie meteen dat de moeite niet voor niets is.


Oscar

Geert, bestel je ook voor mij 1 pakje ? We zien elkaar toch op Zythos... :)

De-Geert

Ja, je staat er al bij. Maar ga je pas na Zythos brouwen?

Oscar

Citaat van: De-Geert op 28-01-2010  22:14 uJa, je staat er al bij. Maar ga je pas na Zythos brouwen?
Ja moet kunnen toch...plan ik wel een brouwdag vlak na Zythos... :brouwen: Lekker vers bij de proefdag... ;) of Ik moet een keer bij het WHO op bezoek komen... :biersmile:

MO

Geert, wanneer denk je dat je de hoppen binnen hebt? Ik heb zin om te brouwen. Ik wil een dubbelbock maken, een ESB, heel veel APA. Mjammie!

Oscar

Citaat van: MO op 29-01-2010  08:17 uIk wil een dubbelbock maken, een ESB, heel veel APA. Mjammie!

Alsje nu eerst je voorraad opdrinkt... :biersmile:  ;D ;D ;D ;D

De-Geert

Ik wil vandaag de bestelling versturen, dan komt ie ergens volgende week binnen. Goed?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.