Zo, in een vorige peiling kwamen twee opties voor een gezamenlijk brouwproject in 2010 op gelijke stemmen uit. Tijd dus voor een run-off, die 10 dagen duurt. Ik ben wel blij met de maand 'bedenktijd' die iedereen heeft gehad. Er zullen ongetwijfeld nog wat mensen zijn die bij nader inzien toch niet mee willen doen. Vul deze peiling aub alleen in als je mee wilt doen aan tenminste 1 van deze twee projecten. Hou er rekening mee dat we (ik weet niet of ik zelf ga coordineren) binnen dit soort projecten willen proberen om de variatie zo systematisch mogelijk te maken. Dat houdt in dat je binnen bepaalde parameters zult moeten brouwen, wat dat betreft is het een vrij 'wetenschappelijke' benadering van het brouwen. Heb je daar geen zin in, doe jezelf dan een lol en doe niet mee. Heb je wel zin, dan ben je van harte welkom! Zie evt het hobbybrouwen weizen draadje als voorbeeld van hoe zoiets gaat.
Je kunt zowel je keuze voor een project invullen, als invullen bij welke van de twee je mee wilt doen. Ik heb een voorkeur voor de weizen, maar doe ook mee met het ESB project als dat gekozen wordt. Je kunt dit keer maar 1 keuze aanklikken.

JW.