JasperV's etiketten

Gestart door jasperv, 21-11-2009 23:13 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jasperv

Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en wil gelijk mijn eerste ontworpen etiket tonen. Dit wordt het etiket voor mijn eerste gebrouwen bier: de midland mild ale, gebrouwen met een blik brouwextracten van Muntons..het bier is nog niet klaar en ik hoop dat 't etiketwaardig is.. Ik houd van simpele etiketten met weinig kleurencombinaties...De naam 'koekop in de kist' is een beetje rare naam en meer als grapje bedoeld..dr zit een verhaaltje achter... Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden...

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-F7OILTEV.jpg

Oscar

Citaat van: jasperv op 21-11-2009  23:13 uHallo,
Ik ben nieuw op dit forum en wil gelijk mijn eerste ontworpen etiket tonen.

Altijd leuk! Open ff een nieuw topic voor je eigen etiketten!  :)

Bjøkne

Mooi ontwerp om op papier te printen met een lichte tint. Hoe kom je aan de naam Koekop in de mist?

jasperv

Een beetje een raar verhaal... maar ik was met wat vrienden uit in Leiden bij café de bonte koe waar we met een dronken man aan de praat raakten. Hij beweerde dichter te zijn, dus we daagden hem uit ter plekke met een mooi gedicht te komen. Het enige dat er na lang denken uit kwam was "een koekop in de mist.... ik wou dat ik 't wist". Sindsdien is dit een beetje een one-liner in onze vriendenkring geworden... vandaar dus de koekop en daarachter de mist...

JOT

Hoe is tegenwoordig het speciaal bier aanbod in De Bonte Koe in Leiden?
Toen Frans Bik nog de leiding had was hij altijd op zoek naar nieuwe bieren.

Derob

Mooi etiket!

Is de Grimbergen-spreuk ook toepasselijk op de smaak van je bier  :)?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.